آئی ڈی ایف نے ہتھیاروں کے رہنما حنیہ کے غزہ کے دفتر کو ہتھیاروں سے ہٹانے کی تصدیق کی

آئی ڈی ایف نے بتایا کہ اسرائیلی فضائی حملوں نے غزہ میں حماس کے رہنما اسماعیل حنیہ کے دفتر پر حملہ کیا ہے. اس سے پہلے فلسطینی رپورٹوں کی تصدیق کی گئی ہے کہ اسرائیلی حملے میں اسرائیلی فائرنگ سے ایک راکٹ حملے کے جواب میں آنے والے حملوں کا سامنا کرنا پڑا.

اسرائیلی دفاعی فورسز نے بم دھماکے کی عمارت کو پہلے 2012 میں اسرائیلی بمباری کے ایک مہم میں نشانہ بنایا تھا جس میں ‘کلاؤڈ پلار’ کا نام دیا گیا تھا اور باقاعدگی سے حماس کے رہنماؤں نے فوجی ملاقاتوں کا استعمال کیا ہے..View image on Twitter

View image on Twitter

צבא ההגנה לישראל@idfonline

מטוסי קרב של צה”ל תקפו כעת את לשכתו של יושב-ראש ארגון הטרור חמאס, איסמעיל הנייה הממוקמת בשכונת רימאל בצפון רצועת עזה.

המבנה שנתקף, משמש כמשרד לפגישות צבאיות רבות ונתקף בעבר במבצע “עמוד ענן”736:50 PM – Mar 25, 201945 people are talking about thisTwitter Ads info and privacy

حماس کے ریڈیو نیٹ ورک پر حماسی کے دفتر پر ہڑتال شروع ہوئی تھی. اسرائیلی ہڑتال کی توقع کرتے ہوئے ہنیہیا نے خود کو پیر کے روز پہلے چھپایا تھا. ایک تحریری بیان میں، حماس کے رہنما نے کہا کہ فلسطینی عوام “تسلیم نہیں کریں گے” اور “دشمن کو روک دے گا.”

ہنیہ کے دفتر پر بم دھماکے کے بعد، آئی ڈی ایف نے عالمی سطح پر ٹویٹر لے لیا. “ہر دن آپ کے دفتر میں کیا کام ہے؟ ای میلز بھیجیں؟ اسپریڈ شیٹ بنائیں؟ فون کال کریں؟” “IDF نے ٹویٹ کیا. حماس کے سربراہ اسماعیل ہنہ نے اپنے دفتر کا استعمال کرتے ہوئے اسرائیل کے خلاف جارحیت کے خلاف جنگ میں ایک ظالمانہ دہشت گردی تنظیم کی قیادت کی ہے. ہم نے اپنا دفتر تباہ کر دیا.

Embedded video

Israel Defense Forces@IDF

ہر دن آپ کے دفتر میں کیا کام ہے؟ ای میلز بھیجیں؟ اسپریڈشیٹس بنائیں؟ فون کالز کیجئے؟

حماس کے سربراہ اسماعیل حنیہ نے اسرائیل کے خلاف جارحانہ جنگ کے دوران ایک ظالمانہ دہشت گردی تنظیم کی قیادت کے لئے اپنے دفتر کا استعمال کیا.

ہم نے اپنے دفتر کو تباہ کر دیا .5107: 11 PM – مارچ 25، 20192،363 لوگ اس کے بارے میں بات کر رہے ہیں. ٹویٹر اشتہارات کی معلومات اور رازداریآئی ڈی ایف کے ٹویٹر اکاؤنٹ کے مطابق، اسرائیلی جنگجوؤں اور ہیلی کاپٹروں نے غزہ میں حماس کے فوجی انٹیلی جنس ہیڈکوارٹر اور اندرونی سیکورٹی سروس کے دفاتر کو بھی نشانہ بنایا.

View image on Twitter

Israel Defense Forces@IDF

ہم نے غزہ میں حماس کے خفیہ فوجی انٹیلی جنس ہیڈکوارٹر کو نشانہ بنایا ہے.

اس ہڑتال کے لئے سیاحت: گزشتہ رات، حماس نے اسرائیل کو 75 میل پر راکٹ فائر کیا. راکٹ نے ایک گھر تباہ کر دیا اور بچوں سمیت 7 افراد زخمی ہوئے.

ہم اپنے گھروں کی حفاظت کریں گے .2365: 29 بجے – مارچ 25، 20191،138 لوگ اس کے بارے میں بات کر رہے ہیں ٹویٹر اشتہارات کی معلومات اور رازداری

آئی ڈی ایف کے مطابق، الیسنین عسکریت پسندوں نے غزہ کی سرحد کے قریب اسرائیلی شہروں پر راکٹ شروع کر کے اسلحے پر حملہ کیا. آئی ڈی ایف کے بعد ہنوئی کے دفتر کو مارنے کی تصدیق کے بعد منٹ، جنوبی اسرائیلیوں میں فضائی حملہ آوروں نے گولیاں لگائی.

غزہ سے شروع ہونے والے ایک راکٹ کے بعد صبح کے ابتدائی گھنٹوں میں اسرائیلی خاندان کے گھر تلوی ایو کے قریب واقع ایک راکٹ کے بعد ہوا، جس میں 7 افراد زخمی ہوئے. غزہ کے حملوں کے جواب میں اسرائیلی حملوں کے جواب میں غزہ میں حماس کے اہداف کو نشانہ بنانے کا آغاز اسرائیلیوں نے ریزرو فوجیوں کو بلا کر اور کوچ اور انفینٹری بریگیڈ کو متحرک کرنے سے پہلے، پیر کے دوپہر پر فضائی حملے شروع کرنے سے پہلے.

جیسا کہ حملوں کا حکم دیا گیا تھا، اسرائیلی وزیر اعظم بنیامین نتنیاہ نے گھر واپس آنے کے لۓ واشنگٹن میں اپنا سفر کاٹ لیا. امریکی دورے سے پہلے نتنیاہ کی حاضری میں تھا جبکہ امریکی صدر ڈونالڈ ٹومپ نے 1967 چھ روزہ جنگ کے دوران شام سے مل کر گولان ہائٹس پر اسرائیلی حاکمیت کو تسلیم کرنے پر ایک دستخط پر دستخط کیا.

ٹرمپ نے راکٹ حملہ کی مذمت کی، اور اسرائیل کے “خود کو دفاع کرنے کا حق” کے لئے ان کی حمایت کا اظہار کیا.

Care to Share?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

sixteen − one =