بدھ, ستمبر 30 Live
Shadow

امریکہ انسانی حقوق کی خلاف ورزی کرنے والا سب سے بڑا ملک ہے:چینی وزارت خارجہ

چین کی وزارت خارجہ نے کہا ہے کہ امریکہ دنیا میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیاں کرنے والا دنیا کا سب سے بڑا ملک ہے۔چین کی وزارت خارجہ کی ترجمان هوا چون اینگ نے جمعرات کی رات امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپئو کی جانب سے چینی کمپنیوں خاص طور سے موبائل کمپنی ھوآوے کے ملازمین اورانجینئروں کو ویزا دینے کےلئے مختلف قسم کی پابندیاں عائد کرنے پر کڑی نکتہ چینی کرتے ہوئے کہا کہ انسانی حقوق کے دفاع  کے دعویدار واشنگٹن نے، بارہا انسانی حقوق کی خلاف ورزی کی اور یہ کسی سے پوشیدہ بھی نہیں ہے۔

چین کی وزارت خارجہ کی ترجمان کا کہنا تھا کہ اب امریکہ کو چاہئے کہ وہ  چین اور دوسرے ممالک کے خلاف جھوٹے اور بے بنیاد الزامات لگانے سے باز آ جائے اس لئے کہ اس قسم  کا رویہ امریکی عوام اور حکام  کے لئے شرم کا باعث ہے۔

هوا چون اینگ نے کہا کہ امریکہ 2001 سے اب تک مختلف ملکوں من جملہ عراق، لیبیا، شام اور افغانستان میں لاکھوں افراد کے قتل عام اور انہیں بے گھر کرنے جیسے  بہت سے جرائم کا ارتکاب کر چکا ہے اور اس کے علاوہ خود امریکہ میں افریقی نژاد اقلیتوں کو سخت ترین انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کا سامنا ہے۔

واضح رہے کہ کورونا وائرس کے پھیلاؤ سے متعلق چین پر امریکہ کے الزامات کے بعد دونوں ممالک کے تعلقات بری طرح  متاثر ہوئے ہیں۔ 

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں