ہفتہ, اکتوبر 31 Live
Shadow

پاکستان شنگھائی تعاون تنظیم کی جوانوں کی کونسل کا مستقل رکن بن گیا

اسلام آباد: نوجوان امور سے متعلق معاون خصوصی عثمان ڈار نے جمعرات کو ویڈیو پیغام میں انکشاف کیا کہ پاکستان شنگھائی تعاون تنظیم کی یوتھ کونسل کا مستقل رکن بن گیا ہے ۔ اس حوالے سے شنگھائی تعاون تنظیم نے پاکستان کے دفتر خارجہ کو آگاہ کر دیا۔

ڈار نے کہا کہ پاکستانی نوجوان اب ایس سی او یوتھ کونسل کے اجلاسوں اور اس کے پروگراموں میں اپنے ملک کی نمائندگی کرسکیں گے۔ انہوں نے مزید کہا کہ نمائندے کونسل کے ہنر مندی کےترقیاتی پروگراموں میں بھی حصہ لیں گے۔

جون 2006 میں شنگھائی تعاون تنظیم کے سربراہ اجلاس میں روسی صدر ولادیمیر پوتن کے ذریعہ ایک تجویز پیش کرنے کے بعد ایس سی او کی یوتھ کونسل تشکیل دی گئی تھی۔ مئی 2007 میں بیجنگ میں ایس سی او کے سربراہان مملکت کے اجلاس میں کونسل کے تصور کی نمائندگی کی گئی تھی۔
اکتوبر 2008 میں سینٹ پیٹرز برگ میں منعقدہ شنگھائی تعاون تنظیم کے اجلاس میں یوتھ کونسل کے قوانین اور آپریشن کے بنیادی اصولوں پر اتفاق کیا گیا تھا۔
یوتھ کونسل کی ویب سائٹ کے مطابق ، ایس سی او یوتھ کونسل کی بانی کانفرنس یکاترین برگ میں منعقد ہوئی ، جہاں یوتھ کونسل شنگھائی تعاون تنظیم کے قیام اور ضابطے کے بارے میں ، ایس سی او یوتھ کونسل کے اعلامیے کے دستاویزات پر دستخط کیے گئے ۔ چین شنگھائی تعاون تنظیم کی یوتھ کونسل کا موجودہ صدر ہے۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں