Shadow
سرخیاں
پولینڈ: یوکرینی گندم کی درآمد پر کسانوں کا احتجاج، سرحد بند کر دیخود کشی کے لیے آن لائن سہولت، بین الاقوامی نیٹ ورک ملوث، صرف برطانیہ میں 130 افراد کی موت، چشم کشا انکشافاتپوپ فرانسس کی یک صنف سماج کے نظریہ پر سخت تنقید، دور جدید کا بدترین نظریہ قرار دے دیاصدر ایردوعان کا اقوام متحدہ جنرل اسمبلی میں رنگ برنگے بینروں پر اعتراض، ہم جنس پرستی سے مشابہہ قرار دے دیا، معاملہ سیکرٹری جنرل کے سامنے اٹھانے کا عندیامغرب روس کو شکست دینے کے خبط میں مبتلا ہے، یہ ان کے خود کے لیے بھی خطرناک ہے: جنرل اسمبلی اجلاس میں سرگئی لاوروو کا خطاباروناچل پردیش: 3 کھلاڑی چین اور ہندوستان کے مابین متنازعہ علاقے کی سیاست کا نشانہ بن گئے، ایشیائی کھیلوں کے مقابلے میں شامل نہ ہو سکےایشیا میں امن و استحکام کے لیے چین کا ایک اور بڑا قدم: شام کے ساتھ تذویراتی تعلقات کا اعلانامریکی تاریخ کی سب سے بڑی خفیہ و حساس دستاویزات کی چوری: انوکھے طریقے پر ادارے سر پکڑ کر بیٹھ گئےیورپی کمیشن صدر نے دوسری جنگ عظیم میں جاپان پر جوہری حملے کا ذمہ دار روس کو قرار دے دیااگر خطے میں کوئی بھی ملک جوہری قوت بنتا ہے تو سعودیہ بھی مجبور ہو گا کہ جوہری ہتھیار حاصل کرے: محمد بن سلمان

دوسرے لوگ آکر لڑنا چاہتے ہیں’: ٹرمپ نے شمالی شام سے بقیہ امریکی فوجیوں کی واپسی کوسمجھداری قرار ددےدیا ۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے شمالی شام سے بقیہ امریکی فوجیوں کو فوری طور پر انخلا کا حکم دیتے ہوئے کہا ہے کہ واشنگٹن ترکی اور کردوں کے مابین تنازعہ میں فریق بننا قبول نہیں کرے گا۔

ٹرمپ نے ٹویٹر پر لکھا ، ” کسی تبدیلی کے لیے ترکی کی سرحد کے ساتھ ہونے والی شدید لڑائی میں شامل نہ ہوں۔ انہوں نے مزید کہا کہ جب مشرق وسطی کی جنگوں میں امریکہ کی شمولیت ہوئی تو اس کے پیشرؤوں نے “برا فیصلہ کیا”۔

واضح رہے کہ ہفتے کے آغاز میں ، امریکہ کے زیرقیادت نیٹو بلاک کے رکن ، ترکی نے شمالی شام میں کرد فورسز کے خلاف بڑے پیمانے پر فوجی آپریشن شروع کیا ، جو اسلامک اسٹیٹ (آئی ایس ، سابقہ ​​داعش) سے لڑنے میں واشنگٹن کے اہم حلیف رہے ہیں۔ انہوں نے امریکہ سے کردوں کا دفاع کرنے کے مطالبے کو مسترد کرتے ہوئے کہا: “دوسرے لوگ آکر ایک طرف یا دوسری طرف لڑنا چاہتے ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ ، واشنگٹن کی بات ہے تو ، یہ شمالی شام کی صورتحال پر صرف “نگرانی” کرے گا۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

5 × 5 =

Contact Us