جمعہ, ستمبر 25 Live
Shadow

مختصر فاصلے پر سفارتکاری: وزیر اعظم نواز خان میں امریکی سفارت خانے نے ایک چھوٹا سا چھوٹا سا جھاڑو پر فون کیا

Short-fused diplomacy: Pakistani Minister calls US envoy a ‘Little Pygmy’ over jab at PM Khan

مختصر فاصلے پر سفارتکاری: وزیر اعظم نواز خان میں امریکی سفارت خانے نے ایک چھوٹا سا چھوٹا سا جھاڑو پر فون کیا

پاکستان کے انسانی حقوق شیرین مزاری نے پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان کے بارے میں سفارتی تبصرے سے کم اپنی ٹویٹر پر امریکی سفارتخانہ جان باس کو برباد کر دیا، انھیں ‘جاہل’ اور ‘محاذ’ کہا.

جبکہ سفارت کاروں نے عام طور پر ممالک کے درمیان مثبت اور پیداواری مواصلات کو سہولت دینے کی کوشش کی ہے، بعض اوقات وہ خود اپنے سیاسی حریفوں میں چھوٹی سایہ پھینکنے میں مدد نہیں کرسکتے. کچھ لوگ افغانستان کے لئے امریکی سفارتخانے محسوس کرتے تھے، جان باس نے اس لائن کو پار کر دیا جب انہوں نے پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان کی سابقہ ​​کرکٹ کھلاڑی کے طور پر ان کی صلاحیتیں بین الاقوامی تعلقات میں اچھی طرح منتقل نہیں کی تھیں.

جان آر باس

@ آسامبابل
 #cricket کے کچھ پہلوؤں کو سفارتکاری میں اچھی طرح سے اطلاق ہوتا ہے، کچھ نہیں. @ امیرخان خان، افغانستان امن عمل اور اس کے اندرونی معاملات کے ساتھ گیند چھیڑنے کے لئے آزمائش کا مقابلہ کرنے کے لئے اہم ہے. #AfgPace

6،258
8:32 AM – مارچ 27، 201 9
ٹویٹر اشتہارات کی معلومات اور رازداری
4،282 لوگ اس کے بارے میں بات کر رہے ہیں

مسرفر زیدی

mosharrafzaidi
جواب دیں @ عثمان کابینہ @ ایران خانھانی
آپ پاکستان کے وزیر اعظم کے بارے میں بات کرنے کے لئے نہیں ملیں گے.

1،349
3:38 PM – مارچ 27، 2019
ٹویٹر اشتہارات کی معلومات اور رازداری
182 لوگ اس کے بارے میں بات کر رہے ہیں
مزاری خاص طور پر پھنسے ہوئے تھے، اس کے نتیجے میں اس کی بے عزتی کے ساتھ فائرنگ کردی گئیں کہ دونوں نے افغانستان کے ساتھ امریکہ کے منافقانہ تعلقات پر ان کے غصہ کو خارج کر دیا اور کرکٹ کو سمجھنے کے لئے آمادہ کرنے کے لئے امریکی حکام سے ملاقات کی.

شیرین مزاری

@ شیرینمازی 1
 واضح طور پر آپ کو تھوڑا سا جھاگ افغانستان افغانستان اور خطے کی اپنی تفہیم کے طور پر چھیدنے کے بارے میں آپ کے علم کو باطل ہے! واضح طور پر آپ کے معاملے میں جہالت یقینی طور پر خوشی نہیں ہے! ٹرامپین فساد کا ایک اور نشان لا خلیلزاد سٹائل!

جان آر باس

@ آسامبابل

cricket کے کچھ پہلوؤں کو سفارتکاری میں اچھی طرح سے اطلاق ہوتا ہے، کچھ نہیں. @ امیرخان خان، افغانستان امن عمل اور اس کے اندرونی معاملات کے ساتھ گیند چھیڑنے کے لئے آزمائش کا مقابلہ کرنے کے لئے اہم ہے. #AfgPace

2،043
3:58 PM – مارچ 27، 2019
ٹویٹر اشتہارات کی معلومات اور رازداری
968 لوگ اس کے بارے میں بات کر رہے ہیں
جبچہ یہ تبصرہ تیز رفتار تھا، فائر فائبر کے وزیر نے اس کی حمایت کی کوئی نشاندہی نہیں ظاہر کی ہے … حقیقت میں، اس نے تبصرے پر دوگنا کر دیا ہے، کئی ایسے لوگوں کو اس کی یاد دلاتے ہوئے جو اپنے جذبات سے اتفاق کرتے ہیں اور مزید تفسیر پیش کرتے ہیں.

شیرین مزاری

@ شیرینمازی 1
 ہہا! نفرت کرنے والے نفرت ہی کریں گے! لیکن سنجیدگی سے کیا سفارتی معیار؟ امریکی ڈپس آج کل زمرے سے اس مہنوں پر ان کی خلاف ورزی کر رہی ہیں!

زرر خرورو
ZarrarKhuhro
بہت مضحکہ خیز ہے کہ شیرین مجاری کی ٹویٹ ڈپلومیسی مورو وغیرہ کے خلاف ورزی کی خلاف ورزی ہے، لیکن امریکی سفیر کی ٹویٹ (ایک ACTUAL ڈپلومیٹ) بالکل ٹھیک ہے.

606
5:04 PM – مارچ 27، 2019
ٹویٹر اشتہارات کی معلومات اور رازداری
143 لوگ اس کے بارے میں بات کر رہے ہیں
شعلہ جنگ شروع ہوگئی جب عمران خان نے 25 مارچ کو ایک عبوری حکومت کی آزادی کا مطالبہ کیا کہ جنگ لڑنے والے افغانستان میں امن مذاکرات کی سہولت کے لئے، جس نے کابل میں امریکی دوستانہ انتظامیہ کو سختی کا سامنا کرنا پڑا. جواب میں، ملک نے اپنے سفیر کو پاکستان میں لے لیا، اور باس نے وزیر اعظم پر ان کی بے نظیر کھدائی کو ٹویٹ کیا.

RT.COM پر بھی
افغانستان کے وزیر اعظم کی غیر ذمہ دار ‘عبوری حکومت کے بیانات کی وجہ سے افغانستان سفیر کو یاد کرتا ہے
پاکستان افغانستان کے تنازعے میں ایک طویل وقت والا کھلاڑی ہے، بشمول طالبان کی ایک بڑی حامی افغان حکومت کے دو دو دہائی تک طویل جدوجہد میں. سال کے آغاز سے، امریکی صدر ڈونالڈ ٹومپ نے پاکستان کی جانب سے تیزی سے سختی کا مظاہرہ کیا ہے، جو اپنے حریف بھارت کے ساتھ تعاون کرتے ہیں کیونکہ جوہری ہتھیار مسلح پڑوسیوں کے درمیان کشیدگی کا سامنا ہے.

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں