منگل, جولائی 27 Live
Shadow
سرخیاں
لبنان میں سیاسی بحران و معاشی بدحالی: ارب پتی کاروباری شخصیت اور سابق وزیراعظم نجیب میقاطی حکومت بنانے میں کامیاب، فرانسیسی منصوبے کے تحت ملک کو معاشی بدحالی سے نکالنے کا اعلانجنگی جہازوں کی دنیا میں جمہوری انقلاب: روس نے من چاہی خوبیوں کے مطابق جدید ترین جنگی جہاز تیار کرنے کی صلاحیت کا اعلان کر دیا، چیک میٹ نامی جہاز ماکس-2021 نمائش میں پیشکیوبا میں کورونا اور تالہ بندی کے باعث معاشی حالات کشیدہ: روس کا خوراک، ماسک اور ادویات کا بڑا عطیہ، پریشان شہریوں کے انتظامیہ اور امریکی پابندیوں کے خلاف بڑے مظاہرےچینی معاملات میں بیرونی مداخلت ایسے ہی ہے جیسے چیونٹی کی تناور درخت کو گرانے کی کوشش: چین نے سابق امریکی وزیر تجارت سمیت 6 افراد پر جوابی پابندیاں عائد کر دیںمغربی یورپ میں کورونا ویکسین کی لازمیت کے خلاف بڑے مظاہرے، پولیس کا تشدد، پیرس و لندن میدان جنگ بن گئے: مقررین نے ویکسین کو شیطانی ہتھیار قرار دے دیا – ویڈیوجرمنی: پولیس نے بچوں اور جانوروں سے جنسی زیادتی کی ویڈیو آن لائن پھیلانے والے 1600 افراد کا جال پکڑ لیا، مجرمانہ مواد کی تشہیر کیلئے بچوں کے استعمال کا بھی انکشافگوشت کا تبادلہصدر بائیڈن افغانستان سے انخلا پر میڈیا کے کڑے سوالوں کا شکار: کہا، امارات اسلامیہ افغانستان ۱ طاقت ضرور ہے لیکن ۳ لاکھ غنی افواج کو حاصل مدد کے جواب میں طالبان کچھ نہیں، تعاون جاری رکھا جائے گاامریکہ، برطانیہ اور ترکی کا مختلف وجوہات کے بہانے کابل میں 1000 سے زائد فوجی تعینات رکھنے کا عندیا: امارات اسلامیہ افغانستان کی معاہدے کی خلاف ورزی پر نتائج کی دھمکیچینی خلا بازوں کی تیانگونگ خلائی اسٹیشن سے باہر نکل کر خلا میں چہل قدمی – ویڈیو

مقبوضہ فلسطین: صہیونی صدر کی امارات کے ولی عہد کو بیت المقدس کے دورے کی دعوت، اہم معاہدات کی تیاری، عمان کا بھی رابطہ

عرب ذرائع ابلاغ کے مطابق مقبوضہ فلسطین کی قابض انتظامیہ کے سربراہ، اسرائیلی صدر رووین ریولین نے ابوظہبی کے ولی عہد شیخ محمد بن زید النہیان کو بیت المقدس کے سرکاری دورے کی باقاعدہ دعوت دی ہے۔ ولی عہد ابوظہبی کو عربی زبان میں لکھے خط میں لکھا گیا ہے کہ میں بہت پرامید ہوں کہ دونوں ممالک کے مابین سفارتی تعلقات شروع ہونے سے خطے کے عوام کے مابین باہمی اعتماد میں اضافہ ہو گا۔

دوسری طرف قابض انتظامیہ نے اعلان کیا ہے کہ وہ عرب امارات کیلئے براہ راست پروازیں شروع کرنے کی تیاری کررہے ہیں، نیتن یاہو کا کہنا ہے کہ جلد ہماری پروازیں عرب امارات کے لیے شروع ہو جائیں گی۔ صہیونی وزیر اعظم نے تل ابیب کے بن گورین ہوائی اڈے کا دورہ کیا اور انتظامات کا جائزہ لیا۔

مقبوضہ صہیونی انتظامیہ کو امارات تک رسائی کے لیے سعودی علاقے سے گزرنا پڑے گا، جس کے لیے سعودیہ نے 2018 میں ہندوستانی ہوائی کمپنی کو اجازت دی اور اب تل ابیب کو دبئی سے ہوائی رستہ دینے کے لیے ریاض کے اوپر سے گزرنے کی اجازت دی جائے گی۔

امارات کی جانب سے مقبوضہ فلسطین پر صہیونی انتظامیہ کے قبضے کو سفارتی سطح پر قبول کیے جانے کے بعد سے صہیونی انتظامیہ تیزی سے تجارتی معاہدات اور راہداری کھولنے کے لیے مصروف عمل ہے۔

گزشتہ چند دنوں میں کئی معاہدات جن میں سفری اور تحقیق کے میدان کے علاوہ حساس معلومات کے تبادلے کی یاداشتیں بھی شامل ہیں پر دستخط کیے جا چکے ہیں۔ مقبوضہ صہیونی ریاست سے چلائی جانے والی ایک خبری ویب سائٹ کے مطابق خفیہ ایجنسی موساد کے سربراہ یوسی کوہن نے بھی ابوظہبی کا باقائدہ دورہ کیا ہے۔ یوں سفارتی تعلقات کی بحالی کے بعد کسی عہدے دار کا پہلا ریاستی دورہ ہے۔

عرب ذرائع ابلاغ کے مطابق عمان کے وزیر خارجہ یوسف بن علاوی بن عبداللہ نے بھی صہیونی انتظامیہ کے امور خارجہ کے ذمہ دار سے ٹیلی فون پر رابطہ کیا ہے اور مشرق وسطٰی میں پائیدار اور دیرپا امن کے حصول کیلئے اپنے ملک کی حمایت کا اظہار کیا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ آزاد فلسطینی ریاست کے دارالحکومت کے لیے مشرقی بیت المقدس کو تسلیم کرنے کے جائز مطالبے پر مذاکرات شروع ہونے چاہیے۔ خبر کے مطابق عمانی وزیر خارجہ نے فلسطینی عہدیدار سے بھی ٹیلی فون پر رابطہ کیا ہے۔

ترک ذرائع ابلاغ کے ادارے انادولو کے مطابق سوڈان بھی جلد صہیونی ریاست کو تسلیم کر سکتا ہے۔ جبکہ مستقبل قریب میں مختلف شرائط کے ساتھ عمان سمیت دیگر عرب ریاستیں بھی فلسطین پر صہیونی قبضے کو قبول کر لیں گی۔

یاد رہے، اب تک اہم مسلم ممالک میں ترکی نے 1949 میں اسرائیل کو بطور ریاست تسلیم کیا تھا۔ جبکہ مصر نے 1980 اور اردن نے 1994 میں امن معاہدے کے ذریعے فلسطین پر صہیونی قبضے کو تسلیم کیا تھا۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us