ہفتہ, April 9 Live
Shadow
سرخیاں
افغانستان میں امریکی فوج کی جانب سے تشدد کی تربیت کے لیے بلوچی قیدی کو استعمال کرنے کا انکشافہندوستانی میزائل کا مبینہ غلطی سے پاکستانی حدود میں گرنے کا واقعہ: امریکہ کی طرف سے متعصب جبکہ چین کی جانب سے نصیحت آمیز ردعملمیٹا آسٹریلوی سیاستدانوں کو سائبر حملوں اور جھوٹی خبروں سے بچنے کی تربیت دے گییوکرین: مغربی ممالک سے آئے 180 سے زائد جنگجو ہوائی حملے میں ہلاک، روس کی مغربی ممالک کو تنبیہ، سب نشانے پر ہیں، چُن چُن کر ماریں گےاسرائیل پر تاریخ کا بڑا سائبر حملہ: وزیراعظم، وزارت داخلہ اور وزارت صیہونی بہبود کی ویب سائٹیں ہیک اور تلفروس اور یوکرین کے مابین جلد امن معاہدہ طے پا جائے گا: روسی مذاکرات کاریوکرینی مہاجرین کی تعداد 50 لاکھ سے بڑھ گئی: اقوام متحدہفیس بک اور انسٹاگرام کی شدید متعصب پالیسی کا اعلان: روسی صدر اور فوج کیخلاف نفرت اور موت کے پیغامات شائع کرنے کی اجازت، نتیجتاً مغربی ممالک میں آرتھوڈاکس کلیساؤں اور روسی کاروباروں پر حملوں کی خبریںترکی کا بھی روس کے ساتھ مقامی پیسے میں تجارت کرنے کا اعلانمغرب کے دوہرے معیار: دنیا پر روس سے تجارت پر پابندیاں، برطانیہ سمیت بیشتر مغربی ممالک روس سے گیس و تیل کی خریداری جاری رکھیں گے

برطانیہ کا اسپتالوں پر مریضوں کا دباؤ کم کرنے کیلئے 25 لاکھ شدید کمزور شہریوں کو مفت وٹامن ڈی کی گولیاں فراہم کرنے کا منصوبہ

برطانوی حکومت نے شہریوں کی صحت سے متعلق موجود معلومات کے تحت جسمانی طور پر شدید کمزور افراد کو مفت وٹامن ڈی کی فراہمی کا منصوبہ شروع کیا ہے، وٹامن ڈی کی گولیاں شہریوں کو انکے دروازے پر پہنچائی جائیں گی۔

منصوبے کے تحت ملک بھر میں 25 لاکھ افراد کو وٹامن ڈی کی گولیاں فراہم کی جائیں گی۔ محکمہ صحت کے مطابق منصوبے سے سردیوں میں وباء اور دیگر بیماریوں سے بچنے میں مدد ملے گی، اور اسپتالوں پر مریضوں کے دباؤ میں بھی کمی آئے گی۔

منصوبے کی تفصیلات کے مطابق اولڈ ایج ہوم کو سب سے پہلے وٹامن ڈی کی ترسیل کی جائے گی جبکہ ملکی ادارہ شماریات اور محکمہ صحت کے پاس موجود معلومات کے تحت شدید کمزور افراد کو بھی جنوری سے وٹامن ڈی کی فراہمی کا آغاز کر دیا جائے گا۔ منصوبہ چار ماہ جاری رہے گا۔

واضح رہے کہ وٹامن ڈی جسم کے لیے ضروری کیلشیم کی مقدار کو ہڈیوں اور عضلات میں محفوظ کرنے میں مدد کرتا ہے، جبکہ مختلف تحقیقی مقالوں میں بھی وٹامن ڈی اور کووڈ-19 میں تعلق کو زیر بحث لایا گیا ہے، اگرچہ اس تحقیق پر ابھی ختمی رائے سامنے نہیں آئی ہے۔

محققین کی رائے میں کووڈ-19 وباء کے باعث لوگ گھروں سے نکل نہیں پائے اور ان میں قدرتی طور پر وٹامن ڈی کی کمی واقع ہوئی ہے، جس کے پیش نظر کمزور شہریوں کو فوری وٹامن ڈی کی فراہمی سے صحت کے نظام پر ممکنہ بڑھنے والے دباؤ کو روکا جا سکتا ہے۔

یاد رہے گزشتہ ماہ برطانوی حکومت نے وٹامن ڈی کی اہمیت کے حوالے سے مہم چلانے کے منصوبے کا اعلان بھی کیا تھا۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us