ہفتہ, جنوری 15 Live
Shadow
سرخیاں
قازقستان ہنگامے: مشترکہ تحفظ تنظیم کے سربراہ کا صورتحال پر قابو کا اعلان، امن منصوبے کی تفصیلات پیش کر دیںبرطانوی پارلیمنٹ میں منشیات کا استعمال: اسپیکر کا سونگھنے والے کتے بھرتی کرنے کا عندیاامریکی سی آئی اے اہلکاروں کے ایک بار پھر کم عمر بچوں بچیوں کے ساتھ جنسی جرائم میں ملوث ہونے کا انکشافامریکہ کا مشرقی افریقہ میں تاریخ کے سب سے بڑے فوجی آپریشن کا اعلان: 1 ہزار سے زائد مزید کمانڈو تیارروسی صدر کی ثالثی: آزربائیجان اور آرمینیا کے مابین سرحدی جھڑپیں ختم، سرحدی حدود کے تعین پر اتفاق، جنگ سے متاثر آبادی اور دیگر انسانی حقوق کے تحفظ کی بھی یقین دہانینائیجیر: فرانسیسی فوج کی فائرنگ سے 2 شہری شہید، 16 زخمیامریکی فوج میں ہر 4 میں سے 1 عورت اور 5 میں سے 1 مرد جنسی زیادتی کا نشانہ بنتا ہے، بیشتر خود کشی کر لیتے، کورٹ مارشل کے خوف سے کوئی آواز نہیں اٹھاتا: سابقہ اہلکارروس کا غیر ملکی سماجی میڈیا کمپنیوں پر ملک میں کاروباری اندراج کے لیے دباؤ جاری: رواں سال کے آخر تک عمل نہ ہونے پر پابندی لگانے کا عندیاامریکہ ہائپر سونک ٹیکنالوجی میں چین اور روس سے بہت پیچھے ہے: امریکی جنرل تھامپسنامریکی تفریحی میڈیا صنعت کس عقیدے، نظریے اور مقصد کے تحت کام کرتی ہے؟

ساٹھ٪ برطانوی شہریوں کا وباء سے نمٹنے کے حوالے سے حکومت پر بداعتمادی کا اظہار، حکومت کو ملک کی جگ ہنسائی کا باعث قرار دے دیا

برطانیہ میں کیے ایک نئے سروے کے مطابق شہریوں نے کورونا وباء سے نمٹنے میں حکومت کو مکمل طور پر ناکام قرار دیا ہے اور حکومت پر بداعتمادی کا اظہار کیا ہے۔ شہریوں کے مطابق حکومت دوسری لہر سے نمٹنے کی تیاری کرنے میں ناکام رہی ہے۔

تحقیق دو معروف اداروں کی جانب سے کی گئی ہے جس میں 16 سے 75 سالہ افراد سے نومبر 20 سے 24 کے درمیان گفتگو کی گئی، 2244 افراد کے نمونے سے کیے گئے سروے کے مطابق57 فیصد افراد حکومت پر اعتماد نہیں کرتے، 64 فیصد کے خیال میں حکومت کورونا وباء کی دوسری لہر کو روکنے میں مکمل طور پر ناکام رہی۔

تحقیق کے مطابق حکومت پر بداعتمادی کا اظہار کرنے والوں کی تعداد میں 8 ماہ کے دوران دو گنا کا اضافہ ہوا ہے۔

رپورٹ کے مطابق آٹھ ماہ قبل دس میں سے سات افراد حکومت پر کسی حد تک اعتماد کا اظہار کر رہےتھے لیکن اب دس میں سے 6 افراد بد اعتمادی ہیں۔ لوگوں کے مطابق حکومتی رویہ تذبذب کا شکار ہے اور اس میں تسلسل کی بھی کمی ہے، 51 فیصد برطانوی شہریوں کے مطابق حکومتی رویہ ملک کے لیے بدنامی کا باعث بنا ہوا ہے۔

واضح رہے کہ بورس جانسن کی حکومت کو قومی سیاسی جماعتوں اور سماجی حلقوں کی جانب سے بھی وباء کو سنبھالنے کے حوالے سے شدید تنقید کا سامنا ہے، ملکی معیشت کی زبوں حالی بھی برطانوی حکومت کے لیے حالات کو مشکل بنا رہی ہے۔

برطانوی حکومت کی آخری امید اب ویکسین سے وابستہ ہے، جسے 8 دسمبر سے شروع کیا جا رہا ہے، ادویات ساز کمپنی کا کہنا ہے کہ رواں ہفتے آٹھ لاکھ ٹیکے مہیا کر دیے جائیں گے۔

سیکرٹری صحت نے ویکسین کی اچانک اور بڑی مقدار میں ترسیل کو انڈوں کی ترسیل سے شبیہ دیتے ہوئے اسے مشکل مرحلہ قرار دیا ہے۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us