اتوار, نومبر 28 Live
Shadow
سرخیاں
نائیجیر: فرانسیسی فوج کی فائرنگ سے 2 شہری شہید، 16 زخمیامریکی فوج میں ہر 4 میں سے 1 عورت اور 5 میں سے 1 مرد جنسی زیادتی کا نشانہ بنتا ہے، بیشتر خود کشی کر لیتے، کورٹ مارشل کے خوف سے کوئی آواز نہیں اٹھاتا: سابقہ اہلکارروس کا غیر ملکی سماجی میڈیا کمپنیوں پر ملک میں کاروباری اندراج کے لیے دباؤ جاری: رواں سال کے آخر تک عمل نہ ہونے پر پابندی لگانے کا عندیاامریکہ ہائپر سونک ٹیکنالوجی میں چین اور روس سے بہت پیچھے ہے: امریکی جنرل تھامپسنامریکی تفریحی میڈیا صنعت کس عقیدے، نظریے اور مقصد کے تحت کام کرتی ہے؟چوالیس فیصد امریکی اولاد پیدا کرنے کی خواہش نہیں رکھتے: پیو سروے رپورٹچینی کمپنی ژپینگ نے جدید ترین برقی کار جی-9 متعارف کر دی: بیٹری کے معیار اور رفتار میں ٹیسلا کو بھی پیچھے چھوڑ دیاماحولیاتی تحفظ کی مہم کیوں ناکام ہے؟: کینیڈی پروفیسر نے امیر مغربی ممالک کو زمہ دار ٹھہرا دیااتحادیوں کو اکیلا نہیں چھوڑا جائے گا، تحفظ ہر صورت یقینی بنائیں گے: امریکی وزیردفاعروس اس وقت آزاد دنیا کا قائد ہے: روسی پادری اعظم کا عیسائی گھرانوں کی امریکہ سے روس منتقلی پر تبصرہ

لندن میں کورونا مریضوں کی تعداد میں اضافہ: ناظم اعلیٰ صادق خان نے تیسرے درجے کی پابندیوں کی تنبیہ جاری کر دی

لندن میں کورونا مریضوں کے اضافے کے باعث شہری انتظامیہ نے سختی کرنے کی تنبیہ کی ہے۔ نوے لاکھ آبادی والے شہر میں یومیہ اوسطاً ڈھائی ہزار افراد متاثر ہو رہے ہیں۔

صورتحال پر لندن کے ناظم اعلیٰ صادق خان نے عوام سے کورونا سے متعلق قوانین کی پابندی کی درخواست کی ہے۔ صادق خان نے لندن کے 90 لاکھ افراد سے خصوصی ٹویٹ میں کہا ہے کہ سردیاں ابھی جاری ہیں، ہم میں سے کوئی نہیں چاہے گا کہ کرسمس کے دوران تیسرے درجے کی تالہ بندی کی سختیوں کا سامنا کرے، براہ کرم قوانین کا پاس رکھیں، ہماری صحت کا انحصارانہی اصولوں پر ہے۔

کرسمس کے باعث تالہ بندی میں معمولی نرمی کی گئی ہے لیکن متاثریں میں اچانک اضافے کے باعث اس میں دوبارہ سختی کی جا سکتی ہے۔

دوسری طرف ملک میں کورونا ویکسین کا آغاز ہو گیا ہے، ابتدائی اطلاعات کے مطابق 2020 کے اختتام تک برطانیہ میں 40 لاکھ افراد کو ویکسین لگا دی جائے گی۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us