پیر, دسمبر 6 Live
Shadow
سرخیاں
امریکی سی آئی اے اہلکاروں کے ایک بار پھر کم عمر بچوں بچیوں کے ساتھ جنسی جرائم میں ملوث ہونے کا انکشافامریکہ کا مشرقی افریقہ میں تاریخ کے سب سے بڑے فوجی آپریشن کا اعلان: 1 ہزار سے زائد مزید کمانڈو تیارروسی صدر کی ثالثی: آزربائیجان اور آرمینیا کے مابین سرحدی جھڑپیں ختم، سرحدی حدود کے تعین پر اتفاق، جنگ سے متاثر آبادی اور دیگر انسانی حقوق کے تحفظ کی بھی یقین دہانینائیجیر: فرانسیسی فوج کی فائرنگ سے 2 شہری شہید، 16 زخمیامریکی فوج میں ہر 4 میں سے 1 عورت اور 5 میں سے 1 مرد جنسی زیادتی کا نشانہ بنتا ہے، بیشتر خود کشی کر لیتے، کورٹ مارشل کے خوف سے کوئی آواز نہیں اٹھاتا: سابقہ اہلکارروس کا غیر ملکی سماجی میڈیا کمپنیوں پر ملک میں کاروباری اندراج کے لیے دباؤ جاری: رواں سال کے آخر تک عمل نہ ہونے پر پابندی لگانے کا عندیاامریکہ ہائپر سونک ٹیکنالوجی میں چین اور روس سے بہت پیچھے ہے: امریکی جنرل تھامپسنامریکی تفریحی میڈیا صنعت کس عقیدے، نظریے اور مقصد کے تحت کام کرتی ہے؟چوالیس فیصد امریکی اولاد پیدا کرنے کی خواہش نہیں رکھتے: پیو سروے رپورٹچینی کمپنی ژپینگ نے جدید ترین برقی کار جی-9 متعارف کر دی: بیٹری کے معیار اور رفتار میں ٹیسلا کو بھی پیچھے چھوڑ دیا

امریکی جاسوس ادارے سی آئی اے کو دنیا بھر میں ایجنٹوں کی شدید کمی کا سامنا، ایجنٹ مارے جانے، پکڑے جانے، ڈبل ایجنٹ بننے، لاپتہ ہونے کے باعث مسائل درپیش، اسٹیشنوں کو بھرتیاں تیز کرنے کا بھی حکم: نیو یارک ٹائمز

امریکی اخبار نیو یارک ٹائمز کے مطابق امریکی خفیہ ایجنسی سی آئی اے کو دنیا بھر میں ایجنٹوں کی شدید کمی کا سامنا ہے۔ اخبار کے مطابق اس کے ہاتھ ایجنسی کے اعلیٰ عہدےدار کا ایک خط لگا ہے جو ایجنسی نے دنیا بھر میں اپنے اسٹیشنوں کو بھیجا تھا۔ خط میں اسٹیشنوں کو مطلع کیا گیا ہے کہ ایجنسی کو ایجنٹوں کی شدید کمی کا سامنا ہےاور اسکے ایجنٹ یا تو مارے جا رہے ہیں یا پکڑے جا رہے اور کچھ ڈبل ایجنٹ بن گئے یا لاپتہ ہو گئے ہیں۔ اخبار کے مطابق خط گزشتہ ماہ ارسال کیا گیا تھا۔

نیو یارک ٹائمز کی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ ایجنسی نے دنیا بھر میں اپنے اسٹیشنوں کو فوری بھرتیوں کا کہا ہے اور اسے اس وقت مکمل اعتماد جیتے بغیر چھوٹے عہدوں سے افراد کو اہم عہدوں پر لانا پڑ رہا ہے، جس سے اس کے کام کے شدید متاثر ہونے کا خطرہ ہے۔ خط کے مطابق ایجنسی پہلے ہی خبریوں کی غلط معلومات کے باعث کافی نقصان اٹھا چکی ہے۔

تجزیہ کاروں کا کہنا ہے کہ سی آئی اے کے کسی ایسے مکتوب کا سامنے آجانے کا مطلب ہے کہ ایجنسی اس وقت افرادی سطح پر شدید بحران کا شکار ہے، جبکہ کچھ کا کہنا ہے کہ اس کا مقصد اسٹیشنوں کو پیغام دینا تھا کہ خبریوں کو کھینچا جائے اور ڈبل ایجنٹوں سے جان چھڑائی جائے۔ خط میں خصوصی طور پر ایران اور چین میں موجود ایجنٹوں پر کارکردگی بہتر کرنے کا زور دیا گیا ہے۔

نیو یارک ٹائمز کے مطابق جب اخبار نے سی آئی اے سے خط اور اسکے متن سے متعلق سوال کیا تو کوئی تبصرہ نہیں دیا گیا۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us