پیر, دسمبر 6 Live
Shadow
سرخیاں
امریکی سی آئی اے اہلکاروں کے ایک بار پھر کم عمر بچوں بچیوں کے ساتھ جنسی جرائم میں ملوث ہونے کا انکشافامریکہ کا مشرقی افریقہ میں تاریخ کے سب سے بڑے فوجی آپریشن کا اعلان: 1 ہزار سے زائد مزید کمانڈو تیارروسی صدر کی ثالثی: آزربائیجان اور آرمینیا کے مابین سرحدی جھڑپیں ختم، سرحدی حدود کے تعین پر اتفاق، جنگ سے متاثر آبادی اور دیگر انسانی حقوق کے تحفظ کی بھی یقین دہانینائیجیر: فرانسیسی فوج کی فائرنگ سے 2 شہری شہید، 16 زخمیامریکی فوج میں ہر 4 میں سے 1 عورت اور 5 میں سے 1 مرد جنسی زیادتی کا نشانہ بنتا ہے، بیشتر خود کشی کر لیتے، کورٹ مارشل کے خوف سے کوئی آواز نہیں اٹھاتا: سابقہ اہلکارروس کا غیر ملکی سماجی میڈیا کمپنیوں پر ملک میں کاروباری اندراج کے لیے دباؤ جاری: رواں سال کے آخر تک عمل نہ ہونے پر پابندی لگانے کا عندیاامریکہ ہائپر سونک ٹیکنالوجی میں چین اور روس سے بہت پیچھے ہے: امریکی جنرل تھامپسنامریکی تفریحی میڈیا صنعت کس عقیدے، نظریے اور مقصد کے تحت کام کرتی ہے؟چوالیس فیصد امریکی اولاد پیدا کرنے کی خواہش نہیں رکھتے: پیو سروے رپورٹچینی کمپنی ژپینگ نے جدید ترین برقی کار جی-9 متعارف کر دی: بیٹری کے معیار اور رفتار میں ٹیسلا کو بھی پیچھے چھوڑ دیا

روس کا بغیر پائلٹ ٹیکنالوجی کی 5ویں نسل کا جنگی طیارہ چیک میٹ 2023 میں متعارف کرنے کا اعلان کر دیا: آزمائشی پرواز کی ویڈیو بھی جاری

روس نے بغیر پائلٹ کے جنگی طیارے کا منصوبہ عیاں کر دیا ہے۔ ریاستی ترقیاتی کاپوریشن کی جانب سے سامنے آنے والے اعلان کے مطابق روس بادلوں کی اونچائی سے اوپر پرواز کے اہل بغیر پائلٹ جنگی طیارے پر کام جاری رکھے ہے، طیارہ نہ صرف جدید ٹیکنالوجی سے لیس ہے بلکہ دشمن کی نظروں سے بچے رہنے کی صلاحیت کا بھی حامل ہے۔

اعلان لے ساتھ روسی عسکری انتظامیہ نے ایک ویڈیو بھی شائع کی ہے جس میں ٹیکنالوجی کی پانچویں نسل کے سخوئی سو-75 المعروف چیک میٹ کو پرواز بھرتے دکھایا گیا ہے۔ سٹیلتھ ٹیکنالوجی سے لیس اس طیارے میں پائلٹ کے بیٹھنے کے لیے کوئی جگہ نہیں ہے اور اسے زمین سے ہی کنٹرول کیا جا سکتا ہے۔طیارہ خود کار نظام کے تحت زمین سے بغیر ہدایات کے بھی کامیاب پرواز اور حملے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

روسی انتظامیہ کی جانب سے جاری ویڈیو میں ایک اہلکار طیارے کے تعارف میں کہتا نظر آتا ہے کہ دفاعی صنعت میں کام کرنے والے پیشہ ور کو ایک ہتھوڑا نہیں بلکہ بلیڈ چاہیے، اور یہ طیارہ ایک بلیڈ ہے، یہ پانچویں نسل کا کوئی روائیتی طیارہ نہیں فتح کا ضامن چیک میٹ ہے۔

دفاعی اسلحے کی صنعت سے وابستہ ماہرین کا ماننا ہے کہ سخوئی سو -75 کی بظاہر شبیہ امریکی ایف-35 سے مماثلت ضرور رکھتی ہے لیکن روسی اعلان کردہ قیمت (ڈھائی سے تین کروڑ ڈالر) کے مطابق یہ ایف-35 سے آدھی قیمت پر دستیاب ہو گا۔ واحد انجن سے لیس طیارہ دیگر طیاروں سے زیادہ تیز اور دیر تک پرواز کر سکتا ہے۔

روس نے طیارے کو 2023 میں متعارف کرنے کا اعلان کیا ہے۔ طیارہ ہر طرح کے اسلحے سے لیس ہونے کے ساتھ ساتھ دشمن کے ریڈار سے بچنے کی صلاحیت بھی رکھتا ہو۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us