منگل, جون 15 Live
Shadow
سرخیاں
ترکی: 20 ٹن سونا اور 5 ٹن چاندی کا نیا ذخیرہ دریافت، ملکی سالانہ پیداوار 42 ٹن کا درجہ پار کر گئی، 5 برسوں میں 100 ٹن تک لے جانے کا ارادہحکومت پنجاب کا ویکسین نہ لگوانے والوں کے موبائل سم کارڈ معطل کرنے کی پالیسی لانے کا فیصلہموساد کے سابق سربراہ کا ایرانی جوہری سائنسدان اور مرکز پر سائبر حملے کا اعترافی اشارہ: ایرانی سائنسدانوں کو منصوبہ چھوڑنے پر معاونت کی پیشکش کر دییورپی اشرافیہ و ابلاغی اداروں کے برعکس شہریوں کی نمایاں تعداد نے روس کو اہم تہذیبی شراکت دار و اتحادی قرار دے دیاروسی بحریہ نے سٹیلتھ ٹیکنالوجی سے لیس جدید ترین بحری جہاز کا مکمل نمونہ تیار کر لیا: مکمل جہاز آئندہ سال فوج کے حوالے کر دیا جائےگاٹویٹر کو نائیجیریا میں دوبارہ بحالی کیلئے مقامی ابلاغی اداروں کی طرح لائسنس لینا ہو گا، اندراج کروانا ہو گا: افریقی ملک کا امریکی سماجی میڈیا کمپنی کو دو ٹوک جواب، صدر ٹرمپ کی جانب سے پابندی پر ستائش کا بیانکاراباخ آزادی جنگ: جنگی قیدی چھڑوانے کے لیے آرمینی وزیراعظم کی آزربائیجان کو بیٹے کی حوالگی کی پیشکشمجھ پر حملے سائنس پر حملے ہیں: متنازعہ امریکی مشیر صحت ڈاکٹر فاؤچی کا اپنے دفاع میں نیا متنازعہ بیان، وباء سے شدید متاثر امریکیوں کے غصے میں مزید اضافہچین 3 سال کے بچوں کو بھی کووڈ-19 ویکسین لگانے والا دنیا کا پہلا ملک بن گیاایرانی رویہ جوہری معاہدے کی بحالی میں تعطل کا باعث بن سکتا ہے: امریکی وزیر خارجہ بلنکن

امریکہ: ایف بی آئی نے بلیک لائف میٹر تحریک کے نام پر 7کروڑ کا دھوکہ کرنے والا دھر لیا

امریکی تفتیشی ادارے ایف بی آئی نے “بلیک لائف میٹر” تحریک کے نام پر چندہ اکٹھا کرنے اور دھوکہ دہی سے اسے نجی استعمال میں لانے والے ایک اور فراڈیے کو دھر لیا ہے۔

سر میجرپیج نامی ملزم بلیک لائف میٹر آف گریٹر اٹلانٹا نامی خیراتی ادارہ چلا رہا تھا، ادارے کا 2016 میں مقامی انتظامیہ کے پاس اندراج کروایا گیا۔ امریکی خبر رساں اداروں کے مطابق شروع میں پیج کو زیادہ امداد نہ ملی تاہم جارج فلائیڈ کی موت کے بعد اسے صرف 3 ماہ میں 4 لاکھ 66 ہزار ڈالر امداد دی گئی، جس میں سے اس نے بڑی قرم دھوکے سے تفریخی مقام پر اپنا گھر خریدنے، اور دیگر آسائشوں کے لیے استعمال کر لی۔

سات کروڑ بہتر لاکھ روپے سے زائد کی کل امداد میں سے 3کروڑ 30 لاکھ کو دھوکے سے استعمال کرنے کے ثبوت مل گئے ہیں، جبکہ مزید تحقیقات جاری ہیں۔ تاہم ملزم پر چندے کی رقم کے نجی استعمال، دھوکہ دہی اور منی لانڈرنگ کی دفعات لگاتے ہوئے ایف بی آئی نے پیج کو گرفتار کر لیا ہے۔

امریکی نشریاتی اداروں کے مطابق پیج کا خیراتی ادارہ بلیک لائف میٹر کی مرکزی تحریک سے منسلک نہیں تھا، اور ایف بی آئی اپریل سے اس پر نظر رکھے ہوئے تھا۔

واضح رہے کہ رفاہی اداروں کے نام پر بدعنوانی امریکہ میں ایک رواج بنتا جا رہا ہے، جس میں خصوصاً بلیک لائف میٹر تحریک سے وابستہ تنظیمیں سب سے نمایاں ہے۔ تحریک کو گزشتہ کچھ عرصے میں کروڑوں روپوں کا چندہ ملا ہے۔ تاہم اب مرکزی تحریک کے کام، امداد کا استعمال اور اثاثے ایک سوالیہ نشان بنتے جا رہے ہیں۔ خبروں کے مطابق تحریک نے اب تک امداد کا صرف 6 فیصد سیاہ فام امریکیوں کی فلاح پہ خرچ کیا ہے۔ جبکہ 82 فیصد تحریک کے لیے کام کرنے والے افراد کو بڑی تنخواہوں، رضا کاروں اور ملازمین کو اضافی انعام دینے، سفری سہولیات دینے اور تحریک میں شمولیت اختیار کرنے والی نئی تنظیموں کی مشاورت پر خرچ کیا گیا ہے۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us