ہفتہ, جنوری 15 Live
Shadow
سرخیاں
قازقستان ہنگامے: مشترکہ تحفظ تنظیم کے سربراہ کا صورتحال پر قابو کا اعلان، امن منصوبے کی تفصیلات پیش کر دیںبرطانوی پارلیمنٹ میں منشیات کا استعمال: اسپیکر کا سونگھنے والے کتے بھرتی کرنے کا عندیاامریکی سی آئی اے اہلکاروں کے ایک بار پھر کم عمر بچوں بچیوں کے ساتھ جنسی جرائم میں ملوث ہونے کا انکشافامریکہ کا مشرقی افریقہ میں تاریخ کے سب سے بڑے فوجی آپریشن کا اعلان: 1 ہزار سے زائد مزید کمانڈو تیارروسی صدر کی ثالثی: آزربائیجان اور آرمینیا کے مابین سرحدی جھڑپیں ختم، سرحدی حدود کے تعین پر اتفاق، جنگ سے متاثر آبادی اور دیگر انسانی حقوق کے تحفظ کی بھی یقین دہانینائیجیر: فرانسیسی فوج کی فائرنگ سے 2 شہری شہید، 16 زخمیامریکی فوج میں ہر 4 میں سے 1 عورت اور 5 میں سے 1 مرد جنسی زیادتی کا نشانہ بنتا ہے، بیشتر خود کشی کر لیتے، کورٹ مارشل کے خوف سے کوئی آواز نہیں اٹھاتا: سابقہ اہلکارروس کا غیر ملکی سماجی میڈیا کمپنیوں پر ملک میں کاروباری اندراج کے لیے دباؤ جاری: رواں سال کے آخر تک عمل نہ ہونے پر پابندی لگانے کا عندیاامریکہ ہائپر سونک ٹیکنالوجی میں چین اور روس سے بہت پیچھے ہے: امریکی جنرل تھامپسنامریکی تفریحی میڈیا صنعت کس عقیدے، نظریے اور مقصد کے تحت کام کرتی ہے؟

مسجد اقصیٰ کے احاطے میں آتش زدگی: صیہونی دہشت گرد تنظیموں کا رقص، غزہ پہ صیہونی طیاروں کی بمباری میں 20 جاں بحق، 90 زخمی، بیت المقدس جھڑپوں میں زخمیوں کی تعداد 350 سے بھی بڑھ گئی

رمضان کی انتیسویں شب مسجد اقصیٰ کے باہر مسلمانوں سے جھڑپ کے دوران قابض صیہونی جتھوں نے ایک درخت کو آگ لگا دی ہے، آگ کے شعلے اور اس کے نتیجے میں اٹھنے والا دھواں دور دور تک دیکھا گیا جس پر مزید مسلمان فوری مسجد کی طرف لپکے اور فوری آگ بجھانے میں مصروف ہو گئے۔

دنیا بھر سے مسلمانوں کی جانب سے ممکنہ شدید ردعمل کے پیش نظر قابض صیہونی انتطامیہ نے فوری میڈیا کو مدعو کر کے مسجد کے محفوظ ہونے کی خبر دی ہے۔ تاہم اطلاعات کے مطابق مسجد میں تاحال جھڑپیں جاری ہیں۔

گزشتہ چند روز سے جاری جھڑپوں کے دوران اب تک 350 سے زائد فلسطینیوں کے زخمی ہونے کی اطلاعات ہیں جبکہ 20 سے زائد کی حالت تشویشناک بتائی جا رہی ہے۔

دوسری جانب غزہ سے حماس نے صیہونی انتظامیہ پر راکٹ داغے ہیں جس کے ردعمل میں صیہونی جنگی طیاروں نے غزہ پر بمباری کی ہے۔ بمباری کے نتیجے میں اب تک 20 فلسطینیوں کے جاں بحق اور 90 سے زائد کے زخمی ہونے کی اطلاعات ہیں۔

ایک طرف صیہونی مسلح جتھے اور جنگی طیارے رمضان میں مسلمانوں پر ظلم ڈھا رہے ہیں جبکہ دوسری طرف شدت پسند صیہونی تنظیمیں مسجد اقصیٰ کے احاطے میں 1967 میں بیت المقدس پر قضے کی یاد میں جشن منا رہی ہیں اور اس دوران مسجد میں آگ لگنے پر بھی صیہونی نوجوان رقص کرتے دیکھے جا سکتے ہیں۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us