ہفتہ, April 9 Live
Shadow
سرخیاں
افغانستان میں امریکی فوج کی جانب سے تشدد کی تربیت کے لیے بلوچی قیدی کو استعمال کرنے کا انکشافہندوستانی میزائل کا مبینہ غلطی سے پاکستانی حدود میں گرنے کا واقعہ: امریکہ کی طرف سے متعصب جبکہ چین کی جانب سے نصیحت آمیز ردعملمیٹا آسٹریلوی سیاستدانوں کو سائبر حملوں اور جھوٹی خبروں سے بچنے کی تربیت دے گییوکرین: مغربی ممالک سے آئے 180 سے زائد جنگجو ہوائی حملے میں ہلاک، روس کی مغربی ممالک کو تنبیہ، سب نشانے پر ہیں، چُن چُن کر ماریں گےاسرائیل پر تاریخ کا بڑا سائبر حملہ: وزیراعظم، وزارت داخلہ اور وزارت صیہونی بہبود کی ویب سائٹیں ہیک اور تلفروس اور یوکرین کے مابین جلد امن معاہدہ طے پا جائے گا: روسی مذاکرات کاریوکرینی مہاجرین کی تعداد 50 لاکھ سے بڑھ گئی: اقوام متحدہفیس بک اور انسٹاگرام کی شدید متعصب پالیسی کا اعلان: روسی صدر اور فوج کیخلاف نفرت اور موت کے پیغامات شائع کرنے کی اجازت، نتیجتاً مغربی ممالک میں آرتھوڈاکس کلیساؤں اور روسی کاروباروں پر حملوں کی خبریںترکی کا بھی روس کے ساتھ مقامی پیسے میں تجارت کرنے کا اعلانمغرب کے دوہرے معیار: دنیا پر روس سے تجارت پر پابندیاں، برطانیہ سمیت بیشتر مغربی ممالک روس سے گیس و تیل کی خریداری جاری رکھیں گے

چینی کمپنی ژپینگ نے جدید ترین برقی کار جی-9 متعارف کر دی: بیٹری کے معیار اور رفتار میں ٹیسلا کو بھی پیچھے چھوڑ دیا

چینی برقی کاروں کی کمپنی ژپینگ نے نئی کار متعارف کر دی ہے۔ جی-9 نامی کار میں جدید ترین بیٹری نصب کی گئی ہے اور یہ کمپنی کی پہلی کار ہے جسے حکومت نے نہ صرف چین میں بلکہ دنیا بھر میں فروخت کی اجازت دے دی گئی ہے۔

کمپنی اس سے پہلے بھی 3 ماڈل متعارف کر چکی ہے جبکہ جی-9 میں جدید ترین خودکار ڈرائیوری کا نظام بھی شامل کیا گیا ہے۔،

کمپنی کے شریک بانی ہینری ژیا نےکار کے سامنے آنے پر میڈی اسے گفتگو میں کہا کہ کار کے ڈیزائن میں مقامی و بین الاقوامی دونوں خریداروں کی خواہش کو مدنظر رکھا گیا ہے۔

مقامی میڈیا کے مطابق کار کی تیاری میں جدید ترین لیزر ٹیکنالوجی، سمیت نئے طریقوں کو استعمال کیا گیا ہے، جو اسکے معیار کو نئی بلندیوں پر پہنچاتی ہے۔

کار بیٹری کو پانچ مٹ تک چارج کر کے 200 کلومیٹر تک چلایا جا سکے گا، جبکہ امریکی کار ٹیسلا 45 منٹ تک چارج ہو کر صرف 30 میل چل سکتی ہے۔ تیز ترین چارج کی سہولت کے ساتھ جی-9 دنیا کی پہلی کار بن گئی ہے۔

ژپینگ 2014 میں قائم ہوئی، کمپنی چینی مارکیٹ میں اچھی شہرت کی حامل ہے اور ماہانہ کم از کم 10 ہزار کاریں صرف چین میں فروخت کرتی ہے، عالمی مارکیٹ میں اسکی کامیابی تاحال دیکھنا باقی ہے۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us