جمعرات, October 1 Live
Shadow

بھارت نے چین میں تیار کردہ امریکی مصنوعات کی درآمد کو روک دیا

سرحدی تصادم کے بعد بھارت نے چین میں تیار کردہ امریکی مصنوعات کی درآمد کو روک دیا

بھارت کی بڑی بندرگاہوں کے کسٹم حکام چین سے آنے والی درآمدات روک رہے ہیں جس میں ایپل ، ڈیل ، سسکو اور فورڈ موٹر کمپنی جیسی کمپنیوں کے ذریعہ چین میں تیار کردہ امریکی سامان بھی شامل ہے۔

خبر رساں ادارے روئٹرز کے مطابق ، یو ایس انڈیا اسٹریٹجک پارٹنرشپ فورم نامی امریکی فرم کی نمائندگی کرنے والے ایک لابی گروپ نے بھارت کی وزارت تجارت کو ایک خط میں درآمدات کی روک تھام پر توجہ دلائی ہے۔
اس گروپ نے کہا کہ حکام نے چین سے بندرگاہوں اور ہوائی اڈوں پر آنے والے صنعتی سازوسامان کی منظوری کو اچانک روک دیا ہے۔

بدھ کے روز ، انڈیا سیلولر اور الیکٹرانکس ایسوسی ایشن نے انکشاف کیا کہ اس کے ممبروں کو حال ہی میں بتایا گیا تھا کہ دہلی ، ممبئی ، اور چنئی کے شہروں کے ہوائی اڈوں پر چین سے آنے والی تمام سامان کی جانچ کے لئے نیا طریقہ کار ہوگا۔
کہا جا رہا ہے کہ نئی دہلی ایسےمتبادل ممالک کی فہرست پر کام کر رہی ہے جو ان اہم اجزاء کی فراہمی کرنے والے ہوسکتے ہیں جو اس وقت مقامی طور پر تیار نہیں ہوسکتے ہیں۔

کوڈ – 19 وبائی مرض کے بعد چین سے خام مال کی فراہمی میں رکاوٹ کے بعد بھارت میں درآمدی متبادل کی ضرورت عیاں ہوگئی ہے۔اسکے علاوہ ہمالیہ میں متنازعہ سرحد کے ساتھ دونوں ممالک کے فوجیوں کے درمیان رواں ماہ ایک مہلک سرحدی جھڑپ کے بعد اس درآمدی متبادل کی ضرورت مزید بڑھ گئی ہے۔
توقع کی جاتی ہے کہ بیورو آف انڈین اسٹینڈز کم سے کم 370 چینی مصنوعات پر سخت اصول وضع کرے گا ، تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جاسکے کہ مقامی طور پر تیار کی جانے والی اشیا کو درآمد نہیں کیا جاسکتا ہے۔

بھارت مبینہ طور پر ٹیکس اور مزدوری کے قوانین کو آسان بنانے اور زمین تک آسان رسائی کی اجازت دینے کی پیش کش کرتے ہوئے چین سے ایک ہزار سے زائد امریکی کاروبار کو اپنی جانب راغب کرنے کی کوشش میں مصروف ہے۔
پچھلے مہینے اطلاعات میں یہ انکشاف ہوا ہے کہ ایپل اپنی مینوفیکچرنگ کا تقریبا پانچواں حصہ چین سے بھارت منتقل کرے گا۔ منگل کے روز ، دنیا کی سب سے بڑی کنٹریکٹ کارخانہ دار ، فاکس کن نے اعلان کیا کہ وہ آنے والے مہینوں میں چین سے کم کرتے ہوۓ بھارت میں اپنی سرمایہ کاری میں نمایاں اضافہ کرے گا۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں