منگل, مئی 18 Live
Shadow
سرخیاں
فوج میں بڑھتے مارکسی نظریات پر تنقید: امریکی خلائی فوج کا کمانڈو برطرف، انتظامی کارروائی کا آغازمقبوضہ فلسطین: بے بس فلسطینیوں کی جانب سے قابض صیہونی افواج پر گاڑی چڑھا کر حملہ کرنے کے واقعات میں اضافہ، درجنوں قابض فوجی زخمی، 3 فلسطینی شہیدفرانس میں جرنیلوں کے بعد پولیس افسران کا خط بھی تشویش سے بھرا خط سامنے آگیا: ملک میں بڑھتی انتظامی ناکامی پر سیاسی حلقے پریشانچین سے معاشی میدان میں مقابلے میں ناکامی پر مغرب میں ایشیائی ملک کے خلاف پراپیگنڈا تیزغزہ میں بین الاقوامی نشریاتی اداروں کے زیر استعمال عمارت پر بمباری: اے پی، الجزیرہ سمیت دنیا بھر سے مذمت، تحقیقات کا مطالبہامریکہ میں انوکھا عوامی سروے: کیا آپ شیر، ریچھ اور مگرمچھ سے مقابلے میں جیت سکتے ہیں؟ایران: سابق صدر احمدی نژاد نے بھی آئندہ صدارتی دوڑ کے لیے کاغذات نامزدگی جمع کروا دیےغلطیاں اور سبقمیرا کشمیر شبِ تاریک کے مشعل بردار سے محروم کر دیا گیاپاکستان سمیت دنیا بھر میں فلسطینیوں کے حق میں مظاہرے: یورپ میں صیہونی لابی کے زیر اثر گروہوں کے ساتھ جھڑپیں اور پولیس تشدد کے واقعات بھی درج – ویڈیو

روس سربیا میں دنیا کی سب سے بڑی سونے کی کان سے سونا نکالنے کو تیار

روس کی سب سے بڑی کان کنی کی کمپنی پولیئس کا کہنا ہے کہ وہ سربیا میں موجود سب سے بڑی سونے کی کان سخوئی پہ کام کرنے کا منصوبہ بنا چکی ہے۔ اندازے کے مطابق سخوئی میں 540 ملین ٹن کے چٹانی ذخائر سے 4 کروڑ اونس سونا نکلنے کا امکان ہے۔

کمپنی کے مطابق سربیا کے سونے کے ذخائر دنیا کے سب سے بڑے ذخائر ہیں، اور فی ٹن خام چٹان سے 2 اعشاریہ 3 گرام سونا نکلنے کا امکان ہے۔

کمپنی کے ترجمان کا کہنا ہے کہ ٹھیکہ ملنے پر کمپنی دنیا کی دوسری بڑی سونا نکالنے والی کمپنی بن جائے گی۔ کمپنی نے گزشتہ ماہ سخوئی کی سونے کی کان کے باقی ماندہ 22 فیصد ذخائر خریدنے کے لیے 12 کروڑ 82 لاکھ ڈالر کی ادائیگی کی ہے۔

واضح رہے کہ پولیئس روس کی سب سے بڑی سونے کی کان کنی کرنے والی کمپنی ہے۔ جس کے پاس ملک بھر میں کئی بڑی کانیں ہیں، کمپنی سالانہ تقریباً 28 لاکھ اونس سونا پیدا کرتی ہے۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us