منگل, جون 15 Live
Shadow
سرخیاں
ترکی: 20 ٹن سونا اور 5 ٹن چاندی کا نیا ذخیرہ دریافت، ملکی سالانہ پیداوار 42 ٹن کا درجہ پار کر گئی، 5 برسوں میں 100 ٹن تک لے جانے کا ارادہحکومت پنجاب کا ویکسین نہ لگوانے والوں کے موبائل سم کارڈ معطل کرنے کی پالیسی لانے کا فیصلہموساد کے سابق سربراہ کا ایرانی جوہری سائنسدان اور مرکز پر سائبر حملے کا اعترافی اشارہ: ایرانی سائنسدانوں کو منصوبہ چھوڑنے پر معاونت کی پیشکش کر دییورپی اشرافیہ و ابلاغی اداروں کے برعکس شہریوں کی نمایاں تعداد نے روس کو اہم تہذیبی شراکت دار و اتحادی قرار دے دیاروسی بحریہ نے سٹیلتھ ٹیکنالوجی سے لیس جدید ترین بحری جہاز کا مکمل نمونہ تیار کر لیا: مکمل جہاز آئندہ سال فوج کے حوالے کر دیا جائےگاٹویٹر کو نائیجیریا میں دوبارہ بحالی کیلئے مقامی ابلاغی اداروں کی طرح لائسنس لینا ہو گا، اندراج کروانا ہو گا: افریقی ملک کا امریکی سماجی میڈیا کمپنی کو دو ٹوک جواب، صدر ٹرمپ کی جانب سے پابندی پر ستائش کا بیانکاراباخ آزادی جنگ: جنگی قیدی چھڑوانے کے لیے آرمینی وزیراعظم کی آزربائیجان کو بیٹے کی حوالگی کی پیشکشمجھ پر حملے سائنس پر حملے ہیں: متنازعہ امریکی مشیر صحت ڈاکٹر فاؤچی کا اپنے دفاع میں نیا متنازعہ بیان، وباء سے شدید متاثر امریکیوں کے غصے میں مزید اضافہچین 3 سال کے بچوں کو بھی کووڈ-19 ویکسین لگانے والا دنیا کا پہلا ملک بن گیاایرانی رویہ جوہری معاہدے کی بحالی میں تعطل کا باعث بن سکتا ہے: امریکی وزیر خارجہ بلنکن

گوگل اور فیس بک کو مقامی میڈیا کا مواد استعمال کرنے پر ادائیگیاں کرنا ہوں گی: آسٹریلیا کا مقامی میڈیا کے تحفظ کے لیے نیا قانون متعارف – برطانیہ میں معاہدہ پہلے سے موجود

آسٹریلیا نے فیس بک اور گوگل کو مقامی میڈیا کا مواد استعمال کرنے پر ادئیگی کا قانون متعارف کروانے کا فیصلہ کیا ہے۔ رواں ہفتے اسمبلی میں پیش کیے جانے والے قانون کے مطابق گوگل اور فیس بک کو مقامی میڈیا کے ساتھ انکا مواد استعمال کرنے پر آدائیگی کا معاہدہ کرنا ہو گا۔ قانون کے مطابق اگر دونوں فریقین معاہدہ کرنے میں ناکام رہے تو حکومت کی طرف سے تعینات کردہ عہدے دار مفاہمت کا کردار ادا کرے گا۔

دنیا بھر میں اپنی نوعیت کے پہلے قانون پر دنیا بھر کے ٹیکنالوجی ماہرین کی نظریں ہیں۔ آسٹریلوی قانون دان اور رکن اسمبلی جوش فرائیڈنبرگ کا کہنا ہے کہ قانون کا مقصد آن لائن دنیا کو حقیقی دنیا سے روشناس کروانا ہے، اور مقامی میڈیا کے حقوق کے تحفظ کو یقینی بنانا ہے۔

فیس بک کا کہنا ہے کہ وہ قانون دانوں کے ساتھ مل کر قانونی مسودے کی قابل عمل شقوں کو ضرور زیر غور لائیں گے اور مقامی میڈیا کی ہر ممکن حمایت کریں گے۔

واضح رہے کہ آسٹریلیا گزشتہ تین سالوں سے امریکی کمپنیوں اور میڈیا کے بڑھتے اثرو رسوخ پر ناپسندیدگی کا اظہار کر رہا ہے۔ گزشتہ سال حکومت نے ٹیکنالوجی کمپنیوں پر مقامی میڈیا کو ادائیگی کے لیے گفتگو کی تاہم کمپنیوں نے اسے مسترد کر دیا، جس پر اب حکومت نے قانون سازی سے مقامی ابلاغی اداروں کے حقوق کے تحفظ کا رستہ اپنایا ہے۔

یاد رہے فیس بک برطانوی ابلاغی اداروں کو انکا مواد استعمال کرنے پر ادائیگی کے لیے حامی بھر چکا ہے، جسکا آگاز جنوری 2021 سے ہو جائے گا۔ معاہدے کے تحت گارجین، ڈیلی مرر، انڈیپینڈنٹ، اور اکانومسٹ وغیرہ کو ادائیگیاں کی جائیں گی۔

برطانوی صحافیوں کے مطابق ادائیگیوں کے قوانین یا مقدار کی تفصیل واضح نہیں کی گئی تاہم یہ ملین ڈالروں میں ہو گی۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us