ہفتہ, April 9 Live
Shadow
سرخیاں
افغانستان میں امریکی فوج کی جانب سے تشدد کی تربیت کے لیے بلوچی قیدی کو استعمال کرنے کا انکشافہندوستانی میزائل کا مبینہ غلطی سے پاکستانی حدود میں گرنے کا واقعہ: امریکہ کی طرف سے متعصب جبکہ چین کی جانب سے نصیحت آمیز ردعملمیٹا آسٹریلوی سیاستدانوں کو سائبر حملوں اور جھوٹی خبروں سے بچنے کی تربیت دے گییوکرین: مغربی ممالک سے آئے 180 سے زائد جنگجو ہوائی حملے میں ہلاک، روس کی مغربی ممالک کو تنبیہ، سب نشانے پر ہیں، چُن چُن کر ماریں گےاسرائیل پر تاریخ کا بڑا سائبر حملہ: وزیراعظم، وزارت داخلہ اور وزارت صیہونی بہبود کی ویب سائٹیں ہیک اور تلفروس اور یوکرین کے مابین جلد امن معاہدہ طے پا جائے گا: روسی مذاکرات کاریوکرینی مہاجرین کی تعداد 50 لاکھ سے بڑھ گئی: اقوام متحدہفیس بک اور انسٹاگرام کی شدید متعصب پالیسی کا اعلان: روسی صدر اور فوج کیخلاف نفرت اور موت کے پیغامات شائع کرنے کی اجازت، نتیجتاً مغربی ممالک میں آرتھوڈاکس کلیساؤں اور روسی کاروباروں پر حملوں کی خبریںترکی کا بھی روس کے ساتھ مقامی پیسے میں تجارت کرنے کا اعلانمغرب کے دوہرے معیار: دنیا پر روس سے تجارت پر پابندیاں، برطانیہ سمیت بیشتر مغربی ممالک روس سے گیس و تیل کی خریداری جاری رکھیں گے

گوگل اور فیس بک کو مقامی میڈیا کا مواد استعمال کرنے پر ادائیگیاں کرنا ہوں گی: آسٹریلیا کا مقامی میڈیا کے تحفظ کے لیے نیا قانون متعارف – برطانیہ میں معاہدہ پہلے سے موجود

آسٹریلیا نے فیس بک اور گوگل کو مقامی میڈیا کا مواد استعمال کرنے پر ادئیگی کا قانون متعارف کروانے کا فیصلہ کیا ہے۔ رواں ہفتے اسمبلی میں پیش کیے جانے والے قانون کے مطابق گوگل اور فیس بک کو مقامی میڈیا کے ساتھ انکا مواد استعمال کرنے پر آدائیگی کا معاہدہ کرنا ہو گا۔ قانون کے مطابق اگر دونوں فریقین معاہدہ کرنے میں ناکام رہے تو حکومت کی طرف سے تعینات کردہ عہدے دار مفاہمت کا کردار ادا کرے گا۔

دنیا بھر میں اپنی نوعیت کے پہلے قانون پر دنیا بھر کے ٹیکنالوجی ماہرین کی نظریں ہیں۔ آسٹریلوی قانون دان اور رکن اسمبلی جوش فرائیڈنبرگ کا کہنا ہے کہ قانون کا مقصد آن لائن دنیا کو حقیقی دنیا سے روشناس کروانا ہے، اور مقامی میڈیا کے حقوق کے تحفظ کو یقینی بنانا ہے۔

فیس بک کا کہنا ہے کہ وہ قانون دانوں کے ساتھ مل کر قانونی مسودے کی قابل عمل شقوں کو ضرور زیر غور لائیں گے اور مقامی میڈیا کی ہر ممکن حمایت کریں گے۔

واضح رہے کہ آسٹریلیا گزشتہ تین سالوں سے امریکی کمپنیوں اور میڈیا کے بڑھتے اثرو رسوخ پر ناپسندیدگی کا اظہار کر رہا ہے۔ گزشتہ سال حکومت نے ٹیکنالوجی کمپنیوں پر مقامی میڈیا کو ادائیگی کے لیے گفتگو کی تاہم کمپنیوں نے اسے مسترد کر دیا، جس پر اب حکومت نے قانون سازی سے مقامی ابلاغی اداروں کے حقوق کے تحفظ کا رستہ اپنایا ہے۔

یاد رہے فیس بک برطانوی ابلاغی اداروں کو انکا مواد استعمال کرنے پر ادائیگی کے لیے حامی بھر چکا ہے، جسکا آگاز جنوری 2021 سے ہو جائے گا۔ معاہدے کے تحت گارجین، ڈیلی مرر، انڈیپینڈنٹ، اور اکانومسٹ وغیرہ کو ادائیگیاں کی جائیں گی۔

برطانوی صحافیوں کے مطابق ادائیگیوں کے قوانین یا مقدار کی تفصیل واضح نہیں کی گئی تاہم یہ ملین ڈالروں میں ہو گی۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us