پیر, جون 14 Live
Shadow
سرخیاں
ترکی: 20 ٹن سونا اور 5 ٹن چاندی کا نیا ذخیرہ دریافت، ملکی سالانہ پیداوار 42 ٹن کا درجہ پار کر گئی، 5 برسوں میں 100 ٹن تک لے جانے کا ارادہحکومت پنجاب کا ویکسین نہ لگوانے والوں کے موبائل سم کارڈ معطل کرنے کی پالیسی لانے کا فیصلہموساد کے سابق سربراہ کا ایرانی جوہری سائنسدان اور مرکز پر سائبر حملے کا اعترافی اشارہ: ایرانی سائنسدانوں کو منصوبہ چھوڑنے پر معاونت کی پیشکش کر دییورپی اشرافیہ و ابلاغی اداروں کے برعکس شہریوں کی نمایاں تعداد نے روس کو اہم تہذیبی شراکت دار و اتحادی قرار دے دیاروسی بحریہ نے سٹیلتھ ٹیکنالوجی سے لیس جدید ترین بحری جہاز کا مکمل نمونہ تیار کر لیا: مکمل جہاز آئندہ سال فوج کے حوالے کر دیا جائےگاٹویٹر کو نائیجیریا میں دوبارہ بحالی کیلئے مقامی ابلاغی اداروں کی طرح لائسنس لینا ہو گا، اندراج کروانا ہو گا: افریقی ملک کا امریکی سماجی میڈیا کمپنی کو دو ٹوک جواب، صدر ٹرمپ کی جانب سے پابندی پر ستائش کا بیانکاراباخ آزادی جنگ: جنگی قیدی چھڑوانے کے لیے آرمینی وزیراعظم کی آزربائیجان کو بیٹے کی حوالگی کی پیشکشمجھ پر حملے سائنس پر حملے ہیں: متنازعہ امریکی مشیر صحت ڈاکٹر فاؤچی کا اپنے دفاع میں نیا متنازعہ بیان، وباء سے شدید متاثر امریکیوں کے غصے میں مزید اضافہچین 3 سال کے بچوں کو بھی کووڈ-19 ویکسین لگانے والا دنیا کا پہلا ملک بن گیاایرانی رویہ جوہری معاہدے کی بحالی میں تعطل کا باعث بن سکتا ہے: امریکی وزیر خارجہ بلنکن

پولینڈ میں مسجد پر حملہ اور عبادتگاہوں کو زہر آلود کرنے کی سازش گھڑنے والوں پر فرد جرم عائد: 10 سال سزا سنانے کا امکان

پولینڈ کی عدالت نے مسجد پر حملے کی سازش کرنے والے دو افراد پر سوا سال بعد فرد جرم عائد کر دی ہے، ابتدائی اطلاعات کے مطابق منصوبہ سازوں نے بم دھماکے سے مسجد کو اڑانے کی مکمل سازش تیار کر رکھی تھی تاہم پولیس نے نومبر 2019 میں بروقت اطلاع ملنے پر انہیں گرفتار کر لیا۔ پولیس کے مطابق ملزمان نے ملک میں موجود عبادتگاہوں کو زہر آلود کرنے کی سازش بھی تیار کر رکھی تھی۔

عبادتگاہوں پر حملے کی سازش کرنے والے دونوں افراد کو 2019 میں قوم پرست گروہوں کے ایک مظاہرے سے محض ایک روز قبل گرفتار کیا گیا تھا۔ پولیس نے ملزمان سے اسلحہ، منشیات، دھماکہ خیز مواد اور خطرناک کیمیکل برآمد کیا تھا۔

پولیس کو ملزمان کے پاس سے مذاہب کے خلاف نفرت پر مبنی ایک مکمل منشور بھی برآمد ہوا ہے۔

پولیس کے مطابق ملزمان 2012 میں ناروے پارلیمنٹ پر حملے کی سازش میں ملوث ہونے کے باعث پہلے سے ہی زیرتفتیش تھے۔

عدالت نے ملزمان پر دھماکہ خیز مواد بنانے، لوگوں کی زندگیوں کو خطرے میں ڈالنے کے جرائم عائد کیے ہیں۔ حکومتی وکیل کا عدالت میں کہنا تھا کہ ملزمان کے پاس سے برآمد دستاویز سے ایک خاص مسلم چیز پر حملے کا اشارہ ملتا ہے، جو ممکنہ طور پر مسجد تھی۔ اس کے علاوہ وہ عبادتگاہوں کو زہرآلود کر کے ملک میں بڑھتے مذہبی رحجان کو بھی روکنا چاہتے تھے۔

عدالت میں خاص زہر کی تیاری میں مدد پر ایک اور شخص کو بھی پیش کیا گیا، جس پر ابھی مقدمہ چلایا جائے گا۔

حملے کی سازش گھڑنے والوں کو عدالت 10 سال کی سزا سنا سکتی ہے، جبکہ زہر تیار کرنے میں مدد کرنے والے کو دو سال کی سزا سنائی جا سکتی ہے۔

واضح رہے کہ پولینڈ میں آبادی کی اکثریت کیتھولک عیسائی مذہب سے تعلق رکھتی ہے لیکن عمومی رحجان قوم پرست ہے اور یہاں مسلمانوں کی آبادی صرف اعشاریہ 1 فیصد ہے۔ لیکن گزشتہ کچھ سالوں میں ملک کے دارالحکومت میں موجود دو مساجد کو کئی بار حملے کا نشانہ بنایا جا چکا ہے۔

امریکہ تحقیقی ادارے پیو کی ایک تحقیق کے مطابق پولینڈ کی دو تہائی آبادی مسلمانوں کے بارے میں اچھی رائے نہیں رکھتے۔ جبکہ شامی مہاجرین کے مسئلے کے دوران پولینڈ ان ممالک میں شامل تھا جس نے مہاجرین کو لینے سے انکار کیا تاہم بعد میں دباؤ پر انتہائی کم کو قبول کیا اور انہیں بھی الگ سے بسایا۔ ملک کے وزیر داخلہ خود کا موازنہ 8ویں صدی کے چارلس ہیمر سے کرتے ہیں جسے یورپ میں مسلمانوں کے حملے روکنے کے حوالے سے جانا جاتا ہے۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us