ہفتہ, April 9 Live
Shadow
سرخیاں
افغانستان میں امریکی فوج کی جانب سے تشدد کی تربیت کے لیے بلوچی قیدی کو استعمال کرنے کا انکشافہندوستانی میزائل کا مبینہ غلطی سے پاکستانی حدود میں گرنے کا واقعہ: امریکہ کی طرف سے متعصب جبکہ چین کی جانب سے نصیحت آمیز ردعملمیٹا آسٹریلوی سیاستدانوں کو سائبر حملوں اور جھوٹی خبروں سے بچنے کی تربیت دے گییوکرین: مغربی ممالک سے آئے 180 سے زائد جنگجو ہوائی حملے میں ہلاک، روس کی مغربی ممالک کو تنبیہ، سب نشانے پر ہیں، چُن چُن کر ماریں گےاسرائیل پر تاریخ کا بڑا سائبر حملہ: وزیراعظم، وزارت داخلہ اور وزارت صیہونی بہبود کی ویب سائٹیں ہیک اور تلفروس اور یوکرین کے مابین جلد امن معاہدہ طے پا جائے گا: روسی مذاکرات کاریوکرینی مہاجرین کی تعداد 50 لاکھ سے بڑھ گئی: اقوام متحدہفیس بک اور انسٹاگرام کی شدید متعصب پالیسی کا اعلان: روسی صدر اور فوج کیخلاف نفرت اور موت کے پیغامات شائع کرنے کی اجازت، نتیجتاً مغربی ممالک میں آرتھوڈاکس کلیساؤں اور روسی کاروباروں پر حملوں کی خبریںترکی کا بھی روس کے ساتھ مقامی پیسے میں تجارت کرنے کا اعلانمغرب کے دوہرے معیار: دنیا پر روس سے تجارت پر پابندیاں، برطانیہ سمیت بیشتر مغربی ممالک روس سے گیس و تیل کی خریداری جاری رکھیں گے

ماسکو میں 5جی انٹرنیٹ متعارف: تیز ترین انٹرنیٹ سروس پر صارفین خوش

روسی دارالحکومت ماسکو بھی 5جی نیٹ ورک گروہ میں شامل ہو گیا ہے۔ موبائل نیٹ ورک کمپنیوں نے ماسکو میں متعدد مقامات پر 5جی انٹینا نصب کر دیے ہیں اور اب ماسکو کے شہری بھی تیز ترین انٹرنیٹ سے فائدہ اٹھا سکیں گے۔

رشیا ٹوڈے سے گفتگو کرتے ہوئے ماسکو کے شہریوں نے مغربی یورپ کی طرز پر توہم پرستی سے منسلک خیالات کی سرے سے تردید کی اور جدید ٹیکناوجی کو شہرمیں خوش آمدید کہا۔ رشیا ٹوڈے کے صحافی سے گفتگو میں ایم ٹی ایس (روسی موبائل نیٹ ورک) کے مالک نے کہا کہ مواصلاتی ٹیکنالوجی میں آگے بڑھنے کا یہی ایک طریقہ تھا، شہریوں کو منفی خبروں سے بچتے ہوئے آگے کی طرف دیکھنا چاہے۔ تیز ترین انٹرنیٹ ترقی کی نئی راہیں کھولے گا اور ہر شعبہ زندگی پر اسکا اثر پڑے گا۔

یاد رہے کہ 2019 میں ٹیکنالوجی کے تعارف کے ساتھ ہی اس سے متعلق افواہیں پھیلنا شروع ہوگئی تھیں، ٹیکنالوجی کو انسانی صحت کے لیے خطرناک قرار دیا گیا، حتیٰ کہ کچھ مغربی سائنسدانوں نے بھی اسے کورونا وباء کی وجہ گردانا جس کے باعث شہریوں نے 5جی انٹینا جلانا شروع کر دیے۔

روسی ماہرین نے رشیا ٹوڈے سے گفتگو میں کہا کہ مغرب میں افواہوں کی سیاسی وجوہات تھیں، جس کا مقصد چینی ٹیکنالوجی کو نقصان پہنچانا تھا، وگرنہ تمام نظریات بکواس تھے اور ان کا حقیقت سے کوئی تعلق نہیں ہے۔ روسی نیٹ ورک کے مالک نے گفتگو میں کہا کہ 5جی انٹینوں سے متعلق حقیقت بالکل برعکس ہے، شہر میں جتنے زیادہ انٹینا ہوں گے ان پر اتنا ہی دباؤ کم ہو گا اور فی انٹینا شعاعوں کا اخراج بھی اتنا ہی کم ہو گا۔

ماسکو میں 5جی کی تعارفی رفتار 1300 میگابائٹ فی سیکنڈ ریکارڈ کی گئی ہے۔ ایک صارف نے صرف 35 سیکنڈ میں 2 گیگابائٹ کی پوری ویڈیو گیم فون میں ڈاؤنلوڈ کر کے دکھائی۔

ماسکو میں تاحال 14 مقامات پر آزمائشی 5جی خدمات شروع کی گئی ہیں، جن میں بالشوئی تھیٹر، گورکی پارک، سپیرو ہل اور زریادے پارک نمایاں ہیں۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us