اتوار, مئی 9 Live
Shadow
سرخیاں
روسی بحریہ میں ایک اور جدید ترین آبدوز کازان شاملچینی راکٹ خلائی اسٹیشن منزل پر کامیابی سے پہنچا کر بحیرہ ہند کی فضاؤں میں جل کر بھسم: آبادی والے علاقے میں گرنے کے مغربی پراپیگنڈے پر چین کا افسوس کا اظہارکابل: اسکول پر راکٹ حملے میں متعدد طالبات سمیت 30 جاں بحق، 50 زخمیروس: دوسری جنگ عظیم میں نازی جرمنی کے خلاف فتح کا جشن، ماسکو میں فوجی پریڈ کا انعقاد – براہ راست ویڈیومالدیپ کے سابق صدر محمد نشید بم حملے میں بال بال بچ گئےبرازیل میں پولیس کے منشیات فروشوں کے خلاف چھاپے جاری: 3 روز میں 1 پولیس افسر سمیت 28 ہلاکعراق: نیٹو افواج کے زیر استعمال ہوائی اڈے پر ڈرون حملہ، کوئی جانی نقصان نہ ہونے کا دعویٰامریکی تیل ترسیل کی سب سے بڑی کمپنی پر سائبر حملہ: ملک بھر میں پہیہ جام ہونے کا خطرہ منڈلانے لگااسرائیل کوئی ریاست نہیں ایک دہشت گرد کیمپ ہے: ایرانی ریاستی سربراہ علی خامنہ ایاطالوی پولیس افسر کے قتل کے جرم میں دو امریکی سیاحوں کو عمر قید کی سزا

برلن: یوم مزدور کے مظاہرے ہنگاموں میں بدل گئے، 93 پولیس افسران سمیت سینکڑوں زخمی، 354 گرفتار، شہر کے مختلف علاقوں میں کرفیو نافذ

جرمنی کے دارالحکومت برلن میں یوم مزدور کے حوالے سے مظاہروں کا سلسلہ اب بھی جاری ہے۔ آج ہوئے مظاہرے بھی ہنگاموں میں بدل گئے جس میں 90 سے زائد پولیس افسران اور سینکڑوں مظاہرین کے زخمی ہونے کی اطلاعات ہیں۔ پولیس کے مطابق 354 افراد کو گرفتار کیا گیا ہے۔

مقامی میڈیا کے مطابق شہر کے کم ازکم 20 حصوں میں مظاہرے ہوئے تاہم کچھ میں مشتعل افراد نے پولیس کی لگائی رکاوٹوں کو زبردستی ہٹایا اور سرکاری و نجی املاک کو نقصان پہنچایا۔

پولیس کے مطابق وباء کے باعث صرف 1000 مظاہرین کو اجتماع کی اجازت دی گئی تھی تھی لیکن بیشتر مقامات پر لوگ 8 سے 10 ہزار سے بھی زیادہ تھے، جس کے باعث پولیس کو مداخلت کر کے لوگوں کو منتشر کرنا پڑا۔

واضح رہے کہ برلن سمیت بیشتر مغربی ممالک میں یوم مزدور کے حوالے مظاہرے اکثر پرتشدد ہوتے ہیں جن میں طبقاتی تقسیم کے شکار افراد توڑ پھوڑ اور ہنگامے کرتے ہیں اور اپنی غربت سے اس کی توجیع پیش کرنے کی کوشش کی جاتی ہے۔

پولیس کے سربراہ نے میڈیا سے گفتگو میں کہا ہے کہ یکم مئی سیاسی تنوع کا دن ہے، یہ آزادی اظہار اور اجتماع کا بھی دن ہے لیکن اس کی آڑ میں ہنگامے اور قومی املاک کو نقصان پہنچانے کی اجازت نہیں دی جا سکتی۔ کورونا تالہ بندی کے اوقات بڑھا کر کچھ علاقوں میں مکمل کرفیو لگا دیا گیا ہے۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us