منگل, جولائی 27 Live
Shadow
سرخیاں
لبنان میں سیاسی بحران و معاشی بدحالی: ارب پتی کاروباری شخصیت اور سابق وزیراعظم نجیب میقاطی حکومت بنانے میں کامیاب، فرانسیسی منصوبے کے تحت ملک کو معاشی بدحالی سے نکالنے کا اعلانجنگی جہازوں کی دنیا میں جمہوری انقلاب: روس نے من چاہی خوبیوں کے مطابق جدید ترین جنگی جہاز تیار کرنے کی صلاحیت کا اعلان کر دیا، چیک میٹ نامی جہاز ماکس-2021 نمائش میں پیشکیوبا میں کورونا اور تالہ بندی کے باعث معاشی حالات کشیدہ: روس کا خوراک، ماسک اور ادویات کا بڑا عطیہ، پریشان شہریوں کے انتظامیہ اور امریکی پابندیوں کے خلاف بڑے مظاہرےچینی معاملات میں بیرونی مداخلت ایسے ہی ہے جیسے چیونٹی کی تناور درخت کو گرانے کی کوشش: چین نے سابق امریکی وزیر تجارت سمیت 6 افراد پر جوابی پابندیاں عائد کر دیںمغربی یورپ میں کورونا ویکسین کی لازمیت کے خلاف بڑے مظاہرے، پولیس کا تشدد، پیرس و لندن میدان جنگ بن گئے: مقررین نے ویکسین کو شیطانی ہتھیار قرار دے دیا – ویڈیوجرمنی: پولیس نے بچوں اور جانوروں سے جنسی زیادتی کی ویڈیو آن لائن پھیلانے والے 1600 افراد کا جال پکڑ لیا، مجرمانہ مواد کی تشہیر کیلئے بچوں کے استعمال کا بھی انکشافگوشت کا تبادلہصدر بائیڈن افغانستان سے انخلا پر میڈیا کے کڑے سوالوں کا شکار: کہا، امارات اسلامیہ افغانستان ۱ طاقت ضرور ہے لیکن ۳ لاکھ غنی افواج کو حاصل مدد کے جواب میں طالبان کچھ نہیں، تعاون جاری رکھا جائے گاامریکہ، برطانیہ اور ترکی کا مختلف وجوہات کے بہانے کابل میں 1000 سے زائد فوجی تعینات رکھنے کا عندیا: امارات اسلامیہ افغانستان کی معاہدے کی خلاف ورزی پر نتائج کی دھمکیچینی خلا بازوں کی تیانگونگ خلائی اسٹیشن سے باہر نکل کر خلا میں چہل قدمی – ویڈیو

سابق امریکی اہلکار ایڈورڈ سنوڈن نے روسی شہریت کے لیے درخواست دینے کا اعلان کر دیا

امریکی حکومت کے اپنے شہریوں اور دنیا بھر میں بے جا جاسوسی کے راز سے پردہ اٹھانے والے سابق این ایس اے اہلکار ایڈورڈ سنوڈن نے روسی شہریت لینے کا فیصلہ کر لیا ہے۔ سنوڈن کا کہنا ہے کہ وہ نہیں چاہتے کہ انکا بیٹا بھی انکی طرح خاندان کے بغیر بے گھر زندگی گزارے۔

ایڈورڈ سنوڈن 2013 سے قانونی طور پر ایک غیر واضع زندگی گزار رہے ہیں، وہ اب تک امریکی شہری ہیں تاہم انکا پاسپورٹ منسوخ کر دیا گیا ہے، اور اب وہ روس میں عارضی اجازت کی بنیاد پر مقیم ہیں۔ تجزیہ کاروں کے مطابق سنوڈن کا روسی شہریت لینے کے فیصلے کی وجہ روس کا امریکہ کے ساتھ مجرموں کے تبادلے کے معاہدے کا نہ ہونا بھی ہو سکتا ہے، یعنی سنوڈن روسی شہریت لے کر امریکہ کے حوالے کیے جانے سے محفوظ رہیں گے۔

سابق امریکی ایجنٹ کی جانب سے روسی شہریت کے لیے درخواست دینے کا اعلان انکی بیوی کی جانب سے پہلے بچے کی پیدائش کی امید کی ٹویٹ کے بعد سامنے آیا ہے، جبکہ دوسری طرف انکے ناقدین کی جانب سے ایک بار پھر سنوڈن پر غداری کے مقدمے کے لیے حکومت پر دباؤ بڑھ رہا ہے۔

گزشتہ ہفتے سنوڈن سات سال بعد پہلی بار ماسکو پہنچے تو انہیں روس میں مستقل رہائش کی اجازت دے دی گئی۔

واضح رہے کہ ایڈورڈ سنوڈن امریکی حکومت اور اسکے اتحادیوں کے جاسوسی کی معلومات منظر عام پر لانے کے وقت سے گزشتہ سات سالوں سے امریکہ سے فرار ہیں۔ انکے منظر عام پر لائے گئے رازوں میں متعدد کاغذی دستاویزات اور ٹیلیفون پر ہونے والی گفتگو بھی شامل ہیں۔ جبکہ اب 7 سال بعد امریکی وفاقی عدالت نے بھی حکومت کی جانب سے بے جا جاسوسی کے اقدامات کو غیر قانونی قرار دے دیا ہے۔ تاہم واشنگٹن کا مؤقف ہے کہ ایورڈسنوڈن قومی راز عیاں کرنے کا مرتکب ہوا ہے اور اسے عدالت کا سامنا کرنا ہو گا۔ جبکہ ایورڈ سنوڈن کہتے ہیں کہ انہوں نے حکومتی راز عوامی مفاد میں افشاں کیے، اور وہ امریکہ ضرور جائیں گے اگر انہیں عام معافی دی جائے، یا انہیں یقین دلایا جائے کہ انکا احتساب بغیر کسی تعصب کے ہو گا۔

یہاں یہ بھی اہم ہے کہ امریکی سیاست دانوں اور عوام میں بھی سنوڈن کے معاملے پر رائے دو واضع حصوں میں تقسیم ہے۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us