منگل, مئی 18 Live
Shadow
سرخیاں
فوج میں بڑھتے مارکسی نظریات پر تنقید: امریکی خلائی فوج کا کمانڈو برطرف، انتظامی کارروائی کا آغازمقبوضہ فلسطین: بے بس فلسطینیوں کی جانب سے قابض صیہونی افواج پر گاڑی چڑھا کر حملہ کرنے کے واقعات میں اضافہ، درجنوں قابض فوجی زخمی، 3 فلسطینی شہیدفرانس میں جرنیلوں کے بعد پولیس افسران کا خط بھی تشویش سے بھرا خط سامنے آگیا: ملک میں بڑھتی انتظامی ناکامی پر سیاسی حلقے پریشانچین سے معاشی میدان میں مقابلے میں ناکامی پر مغرب میں ایشیائی ملک کے خلاف پراپیگنڈا تیزغزہ میں بین الاقوامی نشریاتی اداروں کے زیر استعمال عمارت پر بمباری: اے پی، الجزیرہ سمیت دنیا بھر سے مذمت، تحقیقات کا مطالبہامریکہ میں انوکھا عوامی سروے: کیا آپ شیر، ریچھ اور مگرمچھ سے مقابلے میں جیت سکتے ہیں؟ایران: سابق صدر احمدی نژاد نے بھی آئندہ صدارتی دوڑ کے لیے کاغذات نامزدگی جمع کروا دیےغلطیاں اور سبقمیرا کشمیر شبِ تاریک کے مشعل بردار سے محروم کر دیا گیاپاکستان سمیت دنیا بھر میں فلسطینیوں کے حق میں مظاہرے: یورپ میں صیہونی لابی کے زیر اثر گروہوں کے ساتھ جھڑپیں اور پولیس تشدد کے واقعات بھی درج – ویڈیو

چین نے 6جی ٹیکنالوجی پر تجربات شروع کر دیے، سیٹلائٹ خلاء میں روانہ

دنیا میں 5جی ٹیکنالوجی کا استعمال ابھی عام ہوا نہیں ہے لیکن چین نے ابھی سے اس سے ایک قدم آگے 6جی ٹیکنالوجی پہ کام شروع کر دیا ہے ور خلاء میں اپنا پہلا سیٹلائٹ بھی بھیج دیا ہے۔

سیٹلائٹ بھیجنے کا مطلب ہے کہ چین مواصلاتی ٹیکنالوجی کی چھٹی نسل پہ تجربات شروع کرنے جا رہا ہے۔سیٹلائٹ چین کے شمالی صوبے شانکسی کے تائی یوآنسیٹلائٹ مرکز سے زمین کے بیرونی مدار میں بھیجا گیا ہے۔ چینی خلائی ایجنسی کے مطابق راکٹ کے ساتھ 12 مزید سیٹلائٹ بھی خلاء میں بھیجے گئے ہیں۔

سیٹلائٹ کو چین کی جامعہ الیکٹرانک سائنس اور ٹیکنالوجی کا نام دیا گیا ہے، اور یہ خلاء میں 6جی انٹرنیٹ کی رفتار پر تجربات کرے گا۔ ابتدائی دعوؤں کے مطابق 6جی انٹرنیٹ 5جی کی نسبت 100 گناء زیادہ تیز ہو گا۔

چین نے سیٹلائٹ کے ساتھ خصوصی سنسر نظام بھی بھیجے ہیں جو فصلوں کی تباہ کاری، سمندری طوفانوں اور جنگلی آگ سے متعلق اطلاع فراہم کریںگے۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us