ہفتہ, جنوری 15 Live
Shadow
سرخیاں
قازقستان ہنگامے: مشترکہ تحفظ تنظیم کے سربراہ کا صورتحال پر قابو کا اعلان، امن منصوبے کی تفصیلات پیش کر دیںبرطانوی پارلیمنٹ میں منشیات کا استعمال: اسپیکر کا سونگھنے والے کتے بھرتی کرنے کا عندیاامریکی سی آئی اے اہلکاروں کے ایک بار پھر کم عمر بچوں بچیوں کے ساتھ جنسی جرائم میں ملوث ہونے کا انکشافامریکہ کا مشرقی افریقہ میں تاریخ کے سب سے بڑے فوجی آپریشن کا اعلان: 1 ہزار سے زائد مزید کمانڈو تیارروسی صدر کی ثالثی: آزربائیجان اور آرمینیا کے مابین سرحدی جھڑپیں ختم، سرحدی حدود کے تعین پر اتفاق، جنگ سے متاثر آبادی اور دیگر انسانی حقوق کے تحفظ کی بھی یقین دہانینائیجیر: فرانسیسی فوج کی فائرنگ سے 2 شہری شہید، 16 زخمیامریکی فوج میں ہر 4 میں سے 1 عورت اور 5 میں سے 1 مرد جنسی زیادتی کا نشانہ بنتا ہے، بیشتر خود کشی کر لیتے، کورٹ مارشل کے خوف سے کوئی آواز نہیں اٹھاتا: سابقہ اہلکارروس کا غیر ملکی سماجی میڈیا کمپنیوں پر ملک میں کاروباری اندراج کے لیے دباؤ جاری: رواں سال کے آخر تک عمل نہ ہونے پر پابندی لگانے کا عندیاامریکہ ہائپر سونک ٹیکنالوجی میں چین اور روس سے بہت پیچھے ہے: امریکی جنرل تھامپسنامریکی تفریحی میڈیا صنعت کس عقیدے، نظریے اور مقصد کے تحت کام کرتی ہے؟

امریکہ کا میکسیکو کے راستے ملک میں داخل ہوتے دو یمنی مبینہ دہشت گرد گرفتار کرنے کا دعویٰ

امریکی سرحدی سکیورٹی اہلکاروں نے کولمبیا سے امریکہ میں غیر قانونی طور پر داخل ہوتے دو یمنی نژاد مبینہ دہشت گردوں کو گرفتار کرنے کا دعویٰ کیا ہے۔

امریکی تحقیقاتی ادارے ایف بی آئی نے گرفتار افراد کی شناخت ظاہر نہیں کی ہے البتہ کہا ہے کہ دونوں نوجوان امریکہ کو مطلوب اور دہشتگردوں کی فہرست میں شامل ہیں۔ 33 اور 26 سالہ نوجوانوں پر ہوائی سفر پر بھی پابندی ہے۔ امریکی حکام نے گرفتاری کو بڑی کامیابی قرار دیا ہے۔

اطلاعات کے مطابق دونوں افراد کو جنوری سے مارچ کے درمیان پکڑا گیا تاہم انکی شناخت اور یمن سے امریکہ پہنچنے کی تحقیقات کی جا رہی تھیں اس لیے پہلے خبر نہ دی گئی۔

لاس اینجلس ٹائمز نے صورتحال کو انتہائی خطرناک قرار دیا ہے اور اسے اپنی نوعیت کا پہلا واقع لکھا ہے کہ جب دہشت گرد زمینی راستے سے امریکہ میں داخل ہوئے ہوں۔ اخبار کے مطابق تلاشی کے دوران ایک شخص کے جوتوں سے خصوصی جی پی ایس کارڈ بھی دریافت ہوا ہے جس سے گروہ کی ٹیکنالوجی سے وابستگی اور رسائی کا اندازہ لگایا جا سکتا ہے۔

واضح رہے کہ میکسیکو یا امریکہ کی جنوبی سرحد کو انتہائی غیر محفوظ تصور کیا جاتا ہے اور یہاں سے سالانہ لاکھوں کی تعداد میں براعظم جنوبی امریکہ سے لوگ ریاست متحدہ ہائے امریکہ میں روزگار کی تلاش میں داخل ہوتے ہیں، اور ان میں ہر سال اضافہ ہو رہا ہے۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us