ہفتہ, April 9 Live
Shadow
سرخیاں
افغانستان میں امریکی فوج کی جانب سے تشدد کی تربیت کے لیے بلوچی قیدی کو استعمال کرنے کا انکشافہندوستانی میزائل کا مبینہ غلطی سے پاکستانی حدود میں گرنے کا واقعہ: امریکہ کی طرف سے متعصب جبکہ چین کی جانب سے نصیحت آمیز ردعملمیٹا آسٹریلوی سیاستدانوں کو سائبر حملوں اور جھوٹی خبروں سے بچنے کی تربیت دے گییوکرین: مغربی ممالک سے آئے 180 سے زائد جنگجو ہوائی حملے میں ہلاک، روس کی مغربی ممالک کو تنبیہ، سب نشانے پر ہیں، چُن چُن کر ماریں گےاسرائیل پر تاریخ کا بڑا سائبر حملہ: وزیراعظم، وزارت داخلہ اور وزارت صیہونی بہبود کی ویب سائٹیں ہیک اور تلفروس اور یوکرین کے مابین جلد امن معاہدہ طے پا جائے گا: روسی مذاکرات کاریوکرینی مہاجرین کی تعداد 50 لاکھ سے بڑھ گئی: اقوام متحدہفیس بک اور انسٹاگرام کی شدید متعصب پالیسی کا اعلان: روسی صدر اور فوج کیخلاف نفرت اور موت کے پیغامات شائع کرنے کی اجازت، نتیجتاً مغربی ممالک میں آرتھوڈاکس کلیساؤں اور روسی کاروباروں پر حملوں کی خبریںترکی کا بھی روس کے ساتھ مقامی پیسے میں تجارت کرنے کا اعلانمغرب کے دوہرے معیار: دنیا پر روس سے تجارت پر پابندیاں، برطانیہ سمیت بیشتر مغربی ممالک روس سے گیس و تیل کی خریداری جاری رکھیں گے

امریکہ کا میکسیکو کے راستے ملک میں داخل ہوتے دو یمنی مبینہ دہشت گرد گرفتار کرنے کا دعویٰ

امریکی سرحدی سکیورٹی اہلکاروں نے کولمبیا سے امریکہ میں غیر قانونی طور پر داخل ہوتے دو یمنی نژاد مبینہ دہشت گردوں کو گرفتار کرنے کا دعویٰ کیا ہے۔

امریکی تحقیقاتی ادارے ایف بی آئی نے گرفتار افراد کی شناخت ظاہر نہیں کی ہے البتہ کہا ہے کہ دونوں نوجوان امریکہ کو مطلوب اور دہشتگردوں کی فہرست میں شامل ہیں۔ 33 اور 26 سالہ نوجوانوں پر ہوائی سفر پر بھی پابندی ہے۔ امریکی حکام نے گرفتاری کو بڑی کامیابی قرار دیا ہے۔

اطلاعات کے مطابق دونوں افراد کو جنوری سے مارچ کے درمیان پکڑا گیا تاہم انکی شناخت اور یمن سے امریکہ پہنچنے کی تحقیقات کی جا رہی تھیں اس لیے پہلے خبر نہ دی گئی۔

لاس اینجلس ٹائمز نے صورتحال کو انتہائی خطرناک قرار دیا ہے اور اسے اپنی نوعیت کا پہلا واقع لکھا ہے کہ جب دہشت گرد زمینی راستے سے امریکہ میں داخل ہوئے ہوں۔ اخبار کے مطابق تلاشی کے دوران ایک شخص کے جوتوں سے خصوصی جی پی ایس کارڈ بھی دریافت ہوا ہے جس سے گروہ کی ٹیکنالوجی سے وابستگی اور رسائی کا اندازہ لگایا جا سکتا ہے۔

واضح رہے کہ میکسیکو یا امریکہ کی جنوبی سرحد کو انتہائی غیر محفوظ تصور کیا جاتا ہے اور یہاں سے سالانہ لاکھوں کی تعداد میں براعظم جنوبی امریکہ سے لوگ ریاست متحدہ ہائے امریکہ میں روزگار کی تلاش میں داخل ہوتے ہیں، اور ان میں ہر سال اضافہ ہو رہا ہے۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us