جمعرات, اکتوبر 28 Live
Shadow
سرخیاں
جمناسٹک عالمی چیمپین مقابلے میں روسی کھلاڑی دینا آویرینا نے 15ویں بار سونے کا تمغہ جیت کر نیا عالمی ریکارڈ بنا دیا، بہن ارینا دوسرے نمبر پر – ویڈیویورپی یونین ہمارے سر پر بندوق نہ تانے، رویہ نہ بدلا تو بریگزٹ کی طرز پر پولیگزٹ ہو گا: پولینڈ وزیراعظمسابق سعودی جاسوس اہلکار سعد الجبری کا تہلکہ خیز انٹرویو: سعودی شہزادے محمد بن سلمان پر قتل کے منصوبے کا الزام، شہزادے کو بے رحم نفسیاتی مریض قرار دے دیاملکی سیاست میں مداخلت پر ترکی کا سخت ردعمل: 10 مغربی ممالک نے مداخلت سے اجتناب کا وضاحتی بیان جاری کر دیا، ترک صدر نے سفراء کو ملک بدر کرنے کا فیصلہ واپس لے لیاترکی کو ایف-35 منصوبے سے نکالنے اور رقم کی تلافی کے لیے نیٹو کی جانب سے ایف-16 طیاروں کو جدید بنانے کی پیشکش: وزیر دفاع کا تکنیکی کام شروع ہونے کا دعویٰ، امریکہ کا تبصرے سے انکارترک صدر ایردوعان کا اندرونی سیاست میں مداخلت پر 10 مغربی ممالک کے سفراء کو ناپسندیدہ قرار دینے کا فیصلہبحرالکاہل میں چینی و روسی جنگی بحری مشقیں مکمل – ویڈیونائجیریا: جیل حملے میں 800 قیدی فرار، 262 واپس گرفتار، 575 تاحال مفرورترکی: فسلطینی طلباء کی جاسوسی کرنے والا 15 رکنی صیہونی جاسوس گروہ گرفتار، تحقیقات جاریامریکی انتخابات میں غیر سرکاری تنظیموں کے اثرانداز ہونے کا انکشاف: فیس بک کے مالک اور دیگر ہم فکر افراد نے صرف 2 تنظیموں کو 42 کروڑ ڈالر کی خطیر رقم چندے میں دی، جس سے انتخابی عمل متاثر ہوا، تجزیاتی رپورٹ

کولمبیا میں ٹیکس اصلاحات کے خلاف مظاہرے جاری: تشدد اور جھڑپوں میں 1 پولیس افسر سمیت 19 افراد جاں بحق، جمہوریت کے علمبردار امریکہ کی خاموشی پر چہ مگوئیاں

کولمبیا میں مجوزہ ٹیکس اصلاحات کے خلاف شدید مظاہرے جاری ہیں۔ گزشتہ روز مظاہرین کو مشتعل کرنے کے لیے پولیس نے گولی چلا دی جس کے نتیجے میں ایک اور نوجوان سر پر گولی لگنے سے جاں بحق ہو گیا ہے۔

حکومت نے ایک سیاسی جماعت کے کارکن کی ہلاکت کے بعد متنازعہ بل کو فوری واپس لے لیا ہے تاہم مظاہرین اب حکومت کی برطرفی کا مطالبہ کر رہے ہیں۔

نوجوان کی بے جا موت کے باعث شہری انتہائی نالاں ہیں اور اب مظاہرے تشدد کی شکل اختیار کر گئے ہیں۔ مظاہرے اب دارالحکومت سے نکل کر ملک کے طول و عرض میں پھیل گئے ہیں اور حکومت کے لیے حالات سنبھالنا مشکل ہو رہا ہے۔

یاد رہے کہ مظاہروں میں اب تک ایک پولیس اہلکار سمیت 19 افراد ہلاک ہوگئے ہیں، جبکہ 800 سے زائد افراد کے زخمی ہونے کی بھی اطلاعات ہیں۔

 ایک ویڈیو فوٹیج  انٹرنیٹ پر گردش کررہی ہے جس میں گذشتہ ہفتہ کے دوران مظاہرین کے خلاف جھڑپوں میں پولیس تشدد کا مظاہرہ کرتے ہوئے دیکھائی گئی ہے، ویڈیو میں ایک شخص کو جھڑپ کے دوران پولیس افسروں نے گولی مار کر ہلاک کردیا۔ حکومت نے بدامنی پر قابو پانے کے لئے کچھ علاقوں میں فوج کو بھی تعینات کر دیا ہے۔

وزیر خزانہ البرٹو کیراسکوئلا نے پیر کے روز اپنے عہدے سے استعفیٰ دے دیا ہے، عوامی رائے کے مطابق ٹیکس اصلاحات کے نام پر شہریوں اور کاروباروں پر نئے ٹیکسوں کے علاوہ اشیائے خوردونوش پر بھی ٹیکس بڑھانے کا منصوبہ وزیر خزانہ کا ہی تھا۔

دوسری طرف عالمی سطح پر چہ مگوئیاں ہو رہی ہیں کہ امریکہ عالمی سطح پر مظاہروں پر حکومتی تشدد کی ہمیشہ مذمت کرتا رہا ہے لیکن کولمبیا میں امریکی حمایت یافتہ حکومت کی پوری سرپرستی کی جا رہی ہے اور 19 افراد کی ہلاکت کے باوجود صدر بائیڈن نے اب تک مداخلت تو دور کوئی بیان بھی جاری نہیں کیا۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us