ہفتہ, April 9 Live
Shadow
سرخیاں
افغانستان میں امریکی فوج کی جانب سے تشدد کی تربیت کے لیے بلوچی قیدی کو استعمال کرنے کا انکشافہندوستانی میزائل کا مبینہ غلطی سے پاکستانی حدود میں گرنے کا واقعہ: امریکہ کی طرف سے متعصب جبکہ چین کی جانب سے نصیحت آمیز ردعملمیٹا آسٹریلوی سیاستدانوں کو سائبر حملوں اور جھوٹی خبروں سے بچنے کی تربیت دے گییوکرین: مغربی ممالک سے آئے 180 سے زائد جنگجو ہوائی حملے میں ہلاک، روس کی مغربی ممالک کو تنبیہ، سب نشانے پر ہیں، چُن چُن کر ماریں گےاسرائیل پر تاریخ کا بڑا سائبر حملہ: وزیراعظم، وزارت داخلہ اور وزارت صیہونی بہبود کی ویب سائٹیں ہیک اور تلفروس اور یوکرین کے مابین جلد امن معاہدہ طے پا جائے گا: روسی مذاکرات کاریوکرینی مہاجرین کی تعداد 50 لاکھ سے بڑھ گئی: اقوام متحدہفیس بک اور انسٹاگرام کی شدید متعصب پالیسی کا اعلان: روسی صدر اور فوج کیخلاف نفرت اور موت کے پیغامات شائع کرنے کی اجازت، نتیجتاً مغربی ممالک میں آرتھوڈاکس کلیساؤں اور روسی کاروباروں پر حملوں کی خبریںترکی کا بھی روس کے ساتھ مقامی پیسے میں تجارت کرنے کا اعلانمغرب کے دوہرے معیار: دنیا پر روس سے تجارت پر پابندیاں، برطانیہ سمیت بیشتر مغربی ممالک روس سے گیس و تیل کی خریداری جاری رکھیں گے

امریکہ قومی قرض کی ادائیگی میں دیوالیہ ہو سکتا: تحقیق

بائیپارٹیزن پالیسی مرکز (بی پی سی) کی ایک رپورٹ میں سامنے آیا ہے کہ امریکی وفاقی حکومت یکم اکتوبر 2021 تک قرض لینے کی ملکی حد پار کرے گی، یعنی اسکے قرضے ملکی خزانے سے بڑھ جائیں گے اور حکومت اپنی ادائیگیاں طے کردہ وقت پر پوری طرح ادا نہیں کر پائے گی۔

واشنگٹن ڈی سی میں قائم تحقیقاتی ادارے کے اقتصادی پالیسی کے ڈائریکٹر، شائی اکاباس کے مطابق امریکی خزانہ ممکنہ طور پر مالی سال 2022 کے آغاز تک ایکس ڈیٹ میں آجائے گا، یعنی امریکی وفاقی حکومت اپنے معمولات کی ادائیگی وعدے کے مطابق نہیں کر سکے گی۔

انہوں نے کہا کہ فوری مسئلے کے حل کے لیے ممکنہ طور پر کانگریس آئندہ قرضوں کی ادائیگی کے لیے مختص رقم کو استعمال کرے یا پھر زیر گردش قرضوں کے بوجھ سے نمٹنے کے لیے قانون میں طویل مدتی اصلاحات پیش کرے۔

 انہوں نے خبردار کیا کہ کورونا وباء رواں مالی سال کے قرض کی ادائیگی میں شدید غیر یقینیت پیدا کردی ہے۔ معاشی ماہر نے اس غیر یقینی صورتحال سے نمٹنے کے لیے حکومت کو قرض کی مقررہ حد پر عمل کا مشورہ دیا ہے۔

واضح رہے کہ رپورٹ اس وقت سامنے آئی ہے جب کہ امریکی محکمہ خزانہ نے کانگریس کو خبردار کیا ہے کہ رواں برس بھی حکومت قومی قرضوں کے لیے مقرر حد پر عمل کرنے میں ناکام رہے گی۔

امریکی قومی قرض اس وقت آسمان کی بلندیوں کو چھو رہا ہے، امریکہ مجموعی طور پر اس وقت 28.1 کھرب ڈالر کا مقروض ہے اور امریکی حکومت سماجی تحفظ اور دیگر اخراجات کے لیے قرضے پہ قرضہ لے رہی ہے۔

امریکی حکومت اپنی ہی عوام کی 22.1 کھرب ڈالر کی مقروض ہے، جو مجموعی قومی پیداوار کے 100 فیصد سے بھی زیادہ ہے، امریکی حکومت کے قرض کی سطح کا اندازہ اس چیز سے لگایا جا سکتا ہے کہ یہ اس وقت 1940 میں ملکی قرضوں کی حدوں کو چھو رہا ہے، امریکہ اس وقت دوسری جنگ عظیم میں مشغول تھا، جس کے لیے بھاری قرضے لیے جا رہے تھے۔

دوست و احباب کو تجویز کریں

تبصرہ کریں

Contact Us